środa, 5 października 2011

W kropkach jej do twarzy...

Tak, jak napisałam w tytule - nieśmiało i nieskromnie twierdzę, że w kropkach mi do twarzy. ;) W plenerze znów Opactwo w Tyńcu, bo jakoś dobrze robi mi się tam zdjęcia. A co na mnie? Łupy minionego miesiąca (nie mogłam się oprzeć...). Na dziś to tle, jestem już trochę zmęczona i wypadałoby się położyć, zwłaszcza, że rano muszę być w pracy pełna energii. Dużo się wydarzyło w tym tygodniu, ale o tym w weekend.







Płaszczyk - Allegro
Różowe meliski - Allegro
Spodnie - Stradivarius
Kolczyki - Rossmann

Pozdrawiam Was serdecznie, Kochane!

Love, Lady Flower

14 komentarze:

Rysia pisze...

Płaszczy w połączeniu z tymi balerinkami wygląda bardzo dziewczęco. I podzielam Twoje zdanie- kropki są jak najbardziej dla Ciebie :)
Pozdrawiam gorąco

Kajko pisze...

faktycznie kropki są idealne dla Ciebie:)straszliwie podoba mi się czwarte zdjęcie:)pozdrawiam:*

czysiek pisze...

piękne te meliski!:)

rosaelle pisze...

Ładniutko !

Katsuumi pisze...

Ja też uważam, że do twarzy Ci w takich kropeczkach :) dziękuję za komentarz, zapraszam częściej :)

мαנтα. pisze...

o tak , kropeczki bardzo ci pasują. :) wyglądasz rewelacyjnie ! :*
zapraszam od mnie . ;3

Cassia Q pisze...

Pięknie te melisski:) Bardzo ciekawy płaszcz:)

Inopportune pisze...

świetne meliski ;d
śliczna ;d

Dillerka Czekolady pisze...

Kochana właśnie przekonałam się o jego nietrwałości i odpryskiwaniu. Chyba dawno nie natrafiłam na lakier, który tak szybko odpryskuje. Dosłownie odpada mi kawałkami. Ale muszę dodać, że moja siostra kupiła identyczny i jak na razie nie narzeka ;p
PS. Kochana masz piękne kolczyki :)

White Weasel pisze...

Nowy numer na www.white--weasel.blogspot.com ! ;) KONKURS do wygrania 2 bony towarowe.

Moodhomme pisze...

cudowne są te buty:)
Bardzo ładnie wyglądasz :)

BeAtta pisze...

Rewelacyjny płaszczyk !! :)

Cammy pisze...

Uwielbiam te meliski :D

Ola pisze...

sliczny plaszczyk;)

aleksandra-fortuna.blogspot.com

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com