niedziela, 16 października 2011

Yellow carpet

Chciałam Wam dziś kogoś przedstawić...
Moje marzenie z dzieciństwa spełniło się dokładnie dwa tygodnie temu, kiedy to w progi mojej skromnej chatynki zawitała Lulu,  maleństwo urodzone 29 lipca. ;) Póki co psotne i niesforne, wymaga 100% uwagi, ale takiej radości już dawno nic mi nie dostarczyło!







Sweter z dużym golfem - random shop
Jeansy -  od Siostry
Futerkowa kamizelka - charity shop in UK (była już tu)
Kolczyki - I AM

Prawda, że jest cudowna? ;D

A teraz odnoście tego, co mam na sobie: ot, taki zwyklak, ale bardzo lubię "nosić się" w ten sposób. Zestaw bardzo wygodny, ciepły i uniwersalny. Poza tym idealny na jesień. Czy już wam wspominałam, że jesień to moja ulubiona pora roku? Zdecydowanie tak!  Melancholijna, romantyczna i nastrojowa...



Torba - NY
Pierścionek - http://www.katherine.pl/
Botki - Allegro

Pozdrawiam Was ciepło!

Love, Lady Flower

11 komentarze:

Kajko pisze...

O mój Boziu jaki słodziak:)ja tak mocno marze o psiaku ale niestety nie mogę sobie sprawić;/;/;/buuu bardzo fajny zestaw kamizelka i buciki NAJ NAJ NAJ pozdrawiam

pasjonatkaj pisze...

jeeeeeny jaki MIS !!! <33
chyba Ci go zabiorę ;p

Sara pisze...

Wyglądasz świetnie :) torebka i buty bardzo mi przypadły do gustu..
a piesek jest bardzo uroczy :)

Vale ♥ pisze...

Your dog is so cute and my fave dog breed ! Love it ! Cute blog, follow each other ? Kisses

www.fashionandcookies.com

black pearl pisze...

no i zakochałam się w psiaku!!:)

PureMorning pisze...

Piękny pierścionek :))

ramonies pisze...

Przepiękny pies, poważnie, takiego bym właśnie chciała:) Mięciutkiego, małego, żywego!

Anonimowy pisze...

co za mały słodziak, zatuliłabym go!<3 fajny, intensywnie rudy kolor butów:)

BeAtta pisze...

Jejku ależ słodki piesio !! Zawsze mi się taki marzył :))

PlANTOFELEK pisze...

Torba fantastyczna!! W piesku się zakochałam:)
Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)
http://plantofelek.blogspot.com/

Unknown pisze...

cudna torebka :) a ten twój piesio słodziaśny

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com