niedziela, 29 maja 2011

O króliku na wolności i pewnej perełce z sh

Wczoraj obiecałam wpis, więc... volia! :) 
Mam wam tyle do opisania, że sama nie wiem od czego zacząć! ;) Może więc zacznę od umotywowania mojego dzisiejszego stroju. Wiem, że futerko to motyw raczej jesienno - zimowy, ale mimo słońca wcale nie był mi dziś bardzo ciepło. 
Bardzo lubię tę kamizelkę, mimo, że mnie pogrubia i mimo jej niekoniecznie trafnej długości, ale jako że kosztowała tylko 3 £, nie wypada mi narzekać. Kupiłam ją w sklepie działającym na rzecz organizacji   charytatywnej w UK. W Wielkiej Brytanii jest cała masa takich sklepów, a wg mnie ich istnienie trzeba rozpatrywać w samych superlatywach! Nie dość, że można zutylizować rzeczy niechciane (ciuchy, bibeloty, sprzęt RTV i AGD, naczynia, zabawki, nawet meble!), kupić perełki za bezcen, to jeszcze pomóc w ten sposób osobom potrzebującym finansowego wsparcia. Szkoda, że takiego rozwiązania nie stosuje się również w naszym kraju. 
Jeśli chodzi o inne perełki mojego dzisiejszego ubioru, to zdecydowanie są to buty. Kupiłam je w jakimś małym sklepiku obuwniczym w Krakowie. Kilka razy wchodziłam do niego, a one zawsze patrzyły na mnie błagalnie z półki opatrzonej kolorowym szyldzikiem "wyprzedaż". Pewnego razu zlitowałam się nad nimi wzięłam do ręki i zakochałam się! Butki wyglądają, jakby były zrobione ze skórki, mają śliczny ażurowy motyw oraz ciekawy kwiatek z przodu, a do tego nigdy mnie nie obtarły (a to olbrzymi plus, bo mam tylko 3 pary butów, które nigdy mnie nie uszkodziły)! Przy kasie okazało się, że kosztują 20 zł... Aż żal było nie brać! I tak od kilku już lat nasze uczucie do siebie kwitnie. ;)
Pierścionek królik był moją obsesją już od jakiegoś czasu. Takowy zaserwował mi H&M. Ale już o tym pisałam jakiś czas temu, więc powiem jeszcze tylko tyle, że niezmiernie się cieszę z tego złapanego za uszka króliczka.
A teraz czas na prawdziwy BUM! Pamiętacie torebkę Miu Miu Coffer Bag? Myślę, że tak. Była ona inspiracją dla innej torebki - Mizensa Vivien Bag (wersja w bardziej przystępnej dla nas cenie). Kiedyś, gdy w sklepie eTorebka zastanawiałam się jaki kolor tego modelu zamówić, wahałam się nad szarym i brązem. Wybrałam szary, co okazało się prorocze. Pewnego styczniowego dnia w przerwie między zajęciami wałęsałam się po krakowskich sh. W jednym z nich w koszu z rzeczami, które chciano wyprzedać znalazłam właśnie taką Coffer Bag w kolorze gorzkiej czekolady. Za 10 zł!!! Bardzo ją lubię i nawet nie chcę wspominać faktu, że miałam wątpliwości, co do jej kupna. :) Cudowna, prawda? Minusem jest to, że nie ma dłuższego paska, by można było nosić ją jak listonoszkę. Ale za 10 zł moje wymagania spadają do minimum, a poza tym już nad tym pracuję.
Jeśli chodzi o mój outfit, to by było na tyle. Znalazłam fantastyczne miejsce na sesje zdjęciowe, więc jeszcze nie raz zobaczycie zdjęcia właśnie z tego miejsca. Poza tym, niektóre z Was pytały mnie, apropos postu o spacerze z moim S. i Bobim, gdzie się nasz pupil podział. Nadrabiam więc zaległości i prezentuję psiaka w pełnej okazałości. 
Zostawiam Was więc ze zdjęciami. Miłego oglądania!





Koszula - Stradivarius
Pumpy - Atmosphere
Futrzana kamizelka - charity shop w UK (3 £!)







Balerinki - no name (20 zł!)
Torebka - sh (10 zł!)
Zegarek - ?
Pierścionek królik - H&M


Love, Gabi - Lady Flower

PS. Post z nowym outfitem zaprezentuję w środę. We wtorek, za sprawą Bobiczka, wybieram się na koncert, ale całą relację i mnie w koncertowej odsłonie znajdziecie tu już wkrótce.

11 komentarze:

FANGLE JUNGLE pisze...

śliczna torba i pierścionek! w ogóle masz prześliczne dodatki, bardzo unikatowe :) ♥

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądałaś, torebka super, gratuluje łowów. A psinkę pozdrawiam i całuję w nosek :D

Rysia pisze...

No z tą torebką to miałaś niesamowite szczęście, bo jest piękna!
Kamizelka to też z pewnością dobry zakup a tym bardziej w takiej cenie :)

Anonimowy pisze...

pierścionek królik świetny! ;.d i masz rację - w sh naprawdę można czasami znaleźć coś interesującego.

Kasia pisze...

Wcale nie jestem zawsze optymistką. Różnie w życiu bywa więc z tych pozytywnych chwil się staram jak najwięcej "wycisnąć" :)

hitme pisze...

Mam dokładnie takie samo zdanie odnośnie zdjęć z papierosami. Ale Ci zazdroszczę tej torebki <3 jest cudowna!

Janiakowa pisze...

leze i kwicze z zazdrosci !! co to trzeba miec za nieprzecietne szczescie zebyz nalezc TAKA torebke za TAKIE pieniadze. tez chce miec odrobine tego szczescia !

Unknown pisze...

Hej kochana!!! Ta torebka jest prześliczna! :)))No i do twarzy Ci w tym futerku, prezentujesz się niezwykle szykownie :) Jednak najbardziej zauroczyły mnie Twoje słodkie rumiane policzki - ślicznie wyglądasz! :****

6roove pisze...

zajączek <3

Little Black Girl pisze...

torebka jest świetna :) zazdroszczę :) pierścionek królik również genialny! zestaw na plus :)

TOSIOLOV pisze...

Bobik wygląda na niezłego rozrabiakę :D :)

mnie się bardzo podoba kamizelka :) sama mam jedną futrzaną z prawdziwego królika :O
torebka wygląda jak ta vivienka z etorebki :) zazdraszczam :D

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com