piątek, 6 maja 2011

Niebiesko mi

Wreszcie trochę słońca - ale nie przesadzam z optymizmem, bo jeszcze się może okazać, że jutro spadnie śnieg... (Oby nie!) Zdjęcia są ze spaceru, na który wybrałam się z my Love i Bobikiem. Nie mam dziś weny na pisanie, więc wybaczcie oszczędność w słowach. Nie mówiąc nic więcej zapraszam więc do obejrzenia zdjęć.



Koszula - C&A 
Legginsy ze stopką - ?

Wiem, że bransoletka i pierścionek średnio do siebie pasują, ale nie mogłam się oprzeć... ;)



Bransoletka - Primark (0,50£!)
Pierścionek - I am

Dzięki za Wasze komentarze i uwagi dot. wpisu relacjonującego moją wyprawę do Nowego Wiśnicza. Mariuszu, Twoja propozycja odwiedzenia zamku Krzyżtopór tak mnie zainspirowała, że już zaplanowałam koleją wycieczkę. ;) Bardzo Ci dziękuję za tę sugestię. 


Love, Gabi - Lady Flower

16 komentarze:

Unknown pisze...

Ślicznie, wiosennie :) Bransoletka rewelacyjnie się prezentuje. U mnie dziś też piękna pogoda i nawet cieplej się zrobiło, mam nadzieję, że żaden okrutny wiatr od morza nie przygna pochmurnej soboty. A jak się Bobik miewa?

Paula | one little smile pisze...

koszula mi się podoba :)

Cammy pisze...

Bransoletka jest świetna! bedzie Ci pasowac do wielu zestawow:)

Kasia pisze...

Post z sukienkami jutro, z kosmetykami za chwilę :) Żadne z wymienionych przez Ciebie rzeczy nie wchodzą w rachubę. Małemu nic nie brak, a skutera bym nie pozwoliła, bo znając jego charakter (taki sam jak mojego lubego) zaraz by się na tym zabił ;P

Paula | one little smile pisze...

kosmetyki tych firm najłatwiej znaleźć w małych drogeriach :)
albo najprościej - allegro ;)

TOSIOLOV pisze...

ciekawa bransoletka! :D rzuca się w oczy :)

xxx pisze...

jak zwykle świetnie :)

z moim mężczyzną 2 lata ;)

Kasia pisze...

jeju, bransoletka świetna..!

Elzetha pisze...

świetna koszula :)
wyglądasz bardzo radośnie :)

Paula | one little smile pisze...

mi się marzy właśnie Chorwacja, tyle że tam jest tylko kilka ofert i wszystkie autokarem :( a autem chyba balibyśmy się jechać tyle km ;)
Egipt będziemy brali po uwagę jak nam nic innego nie zostanie do wyboru ;)

Kinga pisze...

fajna koszula;)

nieuporządkowana pisze...

Mam podobną koszulę. Przypomniałaś mi o niej :) Bardzo Ci ładnie w tym kolorze. Tak świeżo i dziewczęco.

Anna ♥ pisze...

aaaa gdzie Bobik!?

Paula | one little smile pisze...

fajnie :) może my się kiedyś też odważymy :)

Little Black Girl pisze...

bransoletka jest świetna :) promiennie wyglądasz!
pozdrawiam i zapraszam do mnie - rozdanie :)

Unknown pisze...

ślicznie ;) a post o wyprawie do zamku mnie też zainspirował ;)czas wybrać się na wycieczkę!

pozdrawiam :*

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com