poniedziałek, 9 maja 2011

SIX and I AM sale, last birthday gift

Dziś krótka relacja z wyprzedaży w moim ukochanym SIX'ie praz I AM'ie.
Otóż, mówiąc w telegraficznym skrócie - nic ciekawego. W SIX'ie wyprzedawane są modele, które zachwycać mogą fanki boho, biżuterii drewnianej i wyplatanej za pomocą drucika. Ja się w ten schemat nie wpasowuję. Ceny względne - ok. 10 zł za sztukę. Promocja potrwa jeszcze jakiś czas, a asortyment będzie dodawany - może warto więc jednak tam zaglądać w nadziei, że jednak wpadnie jakaś perełka. 

I'AM, który też bardzo lubię, również nie zachwycił mnie promocją. Może nie zaoferowano klientom takiej zbieraniny jak w SIX'ie, wszystko niby ładne, ale takie jakieś zwyczajne. Osobiście uważam ten sklep za dość drogi, dlatego ceny promocyjne również nie powalały. Bransoletka 30 zł... Naszyjnik 30 zł... Kolczyki 20... "Szału nie ma", jak mawia luby mojej siostry. 

Ogólnie rzecz ujmując moje łupy są takie, jak i sama promocja w tych sklepach, czyli względne, choć to, co znalazłam bardzo mi się podoba i miałam już na to ochotę jakiś czas temu. ;P - pierścionek i kolczyki:



A teraz część II notki: wczoraj odwiedziła mnie przyjaciółka, której nie widziałam już kawał czasu. Były ploty i ploteczki, wymiana informacji, dużo śmiechu i wspomnień. Poza tym, jako że wcześniej się nie widziałyśmy, dostałam od niej zaległy urodzinowy prezent, którym bardzo chcę się Wam pochwalić... ;)


Mistrz i Małgorzata jest wersją niecenzurowaną, czyli zawierającą fragmenty, które władze sowieckie zdecydowały się z treści książki usunąć. Dodatkowo żel pod prysznic z Avonu o apetycznym zapachu granatu i pomadka tej samej marki Golden Nectar (chyba nie muszę rozwijać się nad pięknym brzoskwiniowym odcieniem jakim pokrywa usta).

To tyle na dziś, a teraz idę produkować jakiś mądry artykuł na jutrzejsze zajęcia z PNJN'u...
Życzę Wam miłego wieczora i nich słońce WRESZCIE będzie z nami!

Love, Gabi - Lady Flower

13 komentarze:

Unknown pisze...

no tak w takim razie oczywiście zapraszam cię do udziału w konkursie ;)

poza tym od dawna chciałam przeczytać tą książkę ... ciekawe czy znajdę ją w miejskiej bibliotece :D :D

Kasia pisze...

ja tam na siebie patrzę niechętnie, ale zobaczę co da się zrobić ;)

zieluka, pisze...

Kolczyki są genialne :)
zazdroszczę ;))

Anna ♥ pisze...

cena lakierów też świetna bo tylko 2,90 zł :D

nieuporządkowana pisze...

Kolczyki są śliczne. I ten miętowy kolor. Podjęłam próbę przeczytania "Mistrza i Małgorzaty" ale chyba byłam wtedy za młoda, bo nie umiałam przez nią przebrnąć.

marvelloussecret pisze...

Kolczyki są śliczne. :) Mam mgiełkę o zapachu Twojego żelu. :)

Kolorowa pisze...

Świetne są te kolczyki:).

Little Black Girl pisze...

super pomadka i kolczyki :)

malowane szmiką pisze...

świetny te kolczyki ! ;D
pozazdrościć ! :)

Aℓєχ pisze...

Śliczne nabytki ;) Takie kolorowe ;3

Domii pisze...

Kolczyki< 3 Świetny blog , zapraszam do siebie i dodaję . x d

Anonimowy pisze...

świetne kolczyki:)

petite_marta pisze...

podoba mi się motyw piór na kolczykach i naszyjnikach.
a Twoje kolczyki mają do tego jeszcze fajny kolor. (;

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com