niedziela, 15 maja 2011

Wedding I - Nude love

Miałam okazję być wczoraj na ślubie kuzynki mojego Narzeczonego. 
Sama Msza mnie nie powaliła - była w obrządku trydenckim, a więc po łacinie. Owszem, miałam łacinę na studiach, nawet zaliczyłam ją na 4,5, ale wszystkie te formuły i śpiewy mszalne były mi zupełnie obce. Siedziałam więc jak na tureckim kazaniu, lustrując innych gości, bukiety i obrazy w kościele. 
Przynajmniej już wiem, jak czuło się w Średniowieczu "pospólstwo" idąc do kościoła na Mszę, z której i tak nic nie rozumiano...
Przyjęcie natomiast odbyło się w restauracji pod Wawelem - wszystko z gustem i ze smakiem. 
Bardzo dobrze - im więcej "obskoczonych" ślubów po drodze do własnego, tym większe doświadczenie, ergo tym piękniejsze ślub i wesele. ;)

A teraz czas na mój weselny outfit. Postanowiłam całkowicie trzymać się odcieni pastelowych zbliżonych do nude. I wiecie, szczerze pokochałam to zestawienie kolorystyczne! :D
 




Bluzka - Pretty Girl
Spódnica - Vila
Kolczyki - SIX
Torebka - Avon
Heels - Dorothy Perkins
a już potem 
Balerinki - Atmosphere

A teraz czas na wyznanie win: zaniedbałam Was ostatnio, bo nie pisałam nic nowego, ani nie odwiedzałam Waszych blogów...! Proszę pokornie o wybaczenie, a teraz  zmykam do Was naprawiać moje zaniedbania. 
Pogoda dziś nieszczególna (ale od czwartku mają być już podobno upały!), mimo to życzę Wam miło spędzonego i udanego niedzielnego popołudnia.

Love, Gabi - Lady Flower

30 komentarze:

Unknown pisze...

Wyglądałaś ślicznie, ale torebeczka bije wszystko na głowę, jest urocza ! Też taką chcę :))))

marvelloussecret pisze...

Zdecydowanie jedna z lepszych Twoich stylizacji. :) Wyglądałaś ślicznie. :)

Lady Flower pisze...

iOliW: Mi torebka też bardzo się podoba, a kosztowała tylko 10 zł... :D

Unknown pisze...

bosko wyglądałaś ... a te szpilki są zabójcze !!! też planuję takie zakupić na wesele, na które idę w lipcu tylko przeraża mnie niemożność kupienia czegoś podobnego na nieco niższym obcasie :(

sukienkę też już upatrzyłam tylko zastanawiam się czy nie będę wyglądać jak 2 panna młoda :D :D

http://www.magiaszafy.pl/web/index.php/shop/product/categories/39/id/842

kupiła bym czarną tylko to chyba trochę nie wypada co nie ?? :(

CHOCAROME pisze...

uwielbiam Cię w tych kolorach. Balerinki są prześliczne, jestem tylko ciekawa czy obcierają?

dodaję do obserwowanych :)
chocarome.blogspot.com

Cammy pisze...

Bardzo ładnie:))
kolory znakomicie do Ciebie pasują i te szpilki mniam:D

Kajko pisze...

strasznie podoba mi się kolorek sukienki jak i butów żałuje że ja w takim kolorze wyglądam okropnie;)pozdrawiam wszystko super;*

Unknown pisze...

dzięki na pewno to przemyślę :) choć z drugiej strony nie chcę zbyt szaleć bo to również wesele u rodziny mojego chłopaka .. i jeszcze ich nie znam :/ ale może jakiś barwny dodatek się pojawi :)


pozdrawiam !!

Elzetha pisze...

Och, jakie cudowne buty (obydwie pary)!!!

Kasia pisze...

Dwie stówy to suma w moim przypadku do przebolenia, a buty są tak piękne, że i trzy bym za nie dała..!

Kreuję Swoje Życie pisze...

Twoje szpilki są boskie:):):) szukam takich, szczególnie że mam do tego okazję;D

Brzozóweczka pisze...

bardzo ładne baletki :)
zapraszam do mnie :)

Anna ♥ pisze...

oddaj szpilkiiiiiii!

Paula | one little smile pisze...

buty masz świetne :)

nieuporządkowana pisze...

Buty są boskie. Gdzie je kupiłaś? Też szukam czegoś takiego na wesele.

Anonimowy pisze...

jest pięknie, jest klasycznie i te szpilki na pierwszym zdj. rewelacja:D

Evelyne pisze...

śliczne butki <3
zapraszam do mnie:
http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

Monika Dawidowicz pisze...

Wyglądałaś na prawdę ślicznie. Bardzo naturalnie i jednocześnie z klasą :)

Pozdrawiam
Monika
www.movsmo.net

TOSIOLOV pisze...

Ślicznie wyglądałaś, dobrze Ci w takich kolorkach :)
Szpili są fantastyczne :)

Hiromi ♠~♣ pisze...

Świetnie ^^
U mnie konkurs (coś a'la candy).. oczywiście z nagrodami! Zapraszam & pozdrawiam.
www.wygrywamy-my.blogspot.com

Little Black Girl pisze...

cudownie! zakochałam się w tej stylizacji :)

hitme pisze...

Cudownie wyglądałaś :) Tak delikatnie :) W ogóle fajny blog, dodaję do obserwujących i mam prośbę, biorę udział w konkursie Lacoste i wygrywa zdjęcie pod którym jest najwięcej komentarzy i wygrywa też najciekawszy komentarz. Więc jeżeli chciałabyś mi pomóż, a tym samym dać sobie szanse na wygranie butów to moje zdjęcie: http://konkurs.sizeer.com/Index/1278-alligator_attack.html

z góry dziękuję i pozdrawiam
http://hit-myself.blogspot.com

TOSIOLOV pisze...

heheee :D nie jestem opalona kochana, mam taką karnację :) dlatego zawsze w wakacje nie przesadzam ze słonkiem, bo z moją blond czupryną wyglądałabym jak spalona skwarka :)

BeAtta pisze...

Boskie platformy !!!!!!!!!!!!!! :)

http://beatta-beatta.blogspot.com/

Kasia pisze...

o jaa.. dziękuję, ale chyba nie ma mnie za co póki co uwielbiać!

PASSIONsewing pisze...

szpile boooskie!!!

Anonimowy pisze...

Cześć kochana . Mam do ciebie ogromną prośbę , wiem , że jak to czytasz to mówisz sobie ,, jaka nuda '' albo ,, po co ja mam to robić '' ? . Ale to dla mnie bardzo ważne . Mogłabyś wejść na tą dziewczynę :
http://www.blogger.com/profile/18288302339265244829
Już ci mówię o co chodzi :
1. Zacząć ją obserwować .
2. Napisać jej komentarz : obserwuje , poleciła mi cię ambitiouslyxcrazy

PS Jak masz facebook to możesz ją polubić i napisać w komentarzu na jej bloogu :
Polubiłam cię na facebook poleciła mi cię ambitiouslyxcrazy .

Błagam cię , proszę , proszę ! Strasznie mi zależy .

PS Jak byś miała ochotę to możesz napisać komuś by to zrobił , odwdzięcze się za pomoc . Będe komentowała i zaczne obsewować tylko mi odpisz . Niedługo również robie konkurs , pozdrawiam < 3

Kasiulcowa pisze...

Swietne buty i te pierwsze i te drugie :)

Aℓєχ pisze...

outfit śliczny ;D

dziewczyna komornika pisze...

Świetne buty Dorothy Perkins:)

http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com