sobota, 28 maja 2011

Piórka są sexy!

Diva spełniła ostatnio moje dwa marzenia - z okazji nocnych zakupów w Galerii Kazimierz wszystkie produkty w tym sklepie przeceniono o 20% (a niektóre nawet o 30%). I tak upolowałam dwie pary upatrzonych przeze mnie już kilka miesięcy temu kolczyków. A ponieważ nawiązałam z Panią sprzedającą w Divie nić porozumienia w kwestii uzależnienia od biżuterii, więc dostałam jeszcze rabat na 15% do wykorzystania do końca czerwca (za wypełnienie ankiety). 
Prezentuję więc moje zjawiskowo szykowne kolczyki:


Zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Divy.
Kochana Kitko! Bardzo Ci dziękuję za zainteresowanie moją "wesołą twórczością". Bardzo to miło, że ktoś ma ochotę tutaj zaglądać.
Pogoda jest koszmarna, więc dziś nie zrobiłam żadnych zdjęć. Postaram się wyprodukować coś jutro i zaprezentować coś nowego tutaj. 
To tyle na dziś, życzę Wam miłego wieczoru!

Love, Gabi - Lady Flower

7 komentarze:

Unknown pisze...

prześliczne są te kolczyki :) też bym takie chciała, ale nie widziałam ich :(

Rysia pisze...

Nocy zakupów zazdroszczę bardzo,ale chociaż mam rabat 15% :)
Kolczyki przepiękne, szczególnie pierwsze mnie urzekły

Anonimowy pisze...

Piękne są te drugie ! ; )

Unknown pisze...

oj tam oj tam :)

Paula | one little smile pisze...

piękne te kolczyki! :)

TOSIOLOV pisze...

:*
Zawsze z chęcią tu zaglądam :)

kolczyki są świetne, sama dłuuugo czaiłam się na pewne piórka z H&Mu ale w końcu mi wykupili, a jak jakieś zostały to potargane :(

FANGLE JUNGLE pisze...

Śliczne są te drugie piórkowe kolczyki w kolorze brzoskwiniowym :)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com