wtorek, 31 maja 2011

Koncertowo - turkusowo

Adopcja Bobika wiąże się, jak się okazało, z całą masą niespodzianek. Nie dość, że zaproszono nas do Guliwera, to jeszcze dostaliśmy zaproszenie na koncert akcji Nie wstawaj od stolika bez persa lub jamnika. Event odbył się w Centrum Kultury i Sztuki Japońskiej Manggha. Gościem specjalnym prowadzącym m. in. licytacje był pan Bronisław Maj, twórca cudownych wierszy o Krakowie (ale nie tylko!). Wśród zaproszonych gości wystąpili np.: Agnieszka Chrzanowska, Andrzej Sikorowski i Grzegorz Turnau (tak, oczywiście Bracka też była). Ze swojego trzeciego rzędu miałam wszystko podane jak na tacy... ;) Uwieńczeniem koncertu było zaadoptowanie przez pewnych państwa psa imieniem Cesarz, którego zabrano na koncert ze schroniska w celu znalezienia dla niego domu. Więcej o tym wydarzeniu możecie przeczytać tu.




Obiecałam pokazać mój look dopiero jutro, ale udało się wcześniej. Strój podyktowany w całości pogodą, ponieważ gorąco było niemiłosiernie! Prezentuję ponad to moją zdobycz (z przed dwóch miesięcy) zainspirowaną lookiem Megan Fox - chodzi o naszyjnik z kamieni turkusa. Znów z pomocą przyszło Allegro - i tak za 20 zł mam swój naszyjnik. :)


No, pochwaliłam się już moim genialnym nabytkiem, więc teraz czas na cały mój koncertowy look. Zdjęć nie ma dużo, ponieważ się spieszyliśmy, ale to, co mam zamieszczam poniżej. Tadammm!



Sukienka - Japan Style
Bolerko - Atmosphere 
Naszyjnik - Allegro (20 zł)



Vivien Bag  - eTorebka
Sandały - Allegro (40 zł)

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Zwracam się do Was z wielką prośbą! 
Nie będę ukrywać, że zależy mi na poczytności tego, co tu piszę i pokazuję, więc jeśli macie jakiekolwiek sugestie, czy prośby dotyczące pokazywanych przeze mnie informacji i pomysłów, to proszę, żebyście się nimi ze mną podzielili (podzieliły).
Nie chcę stosować taktyki "na trola", czyli wchodzę na kolejne blogi i na zasadzie kopiuj - wklej umieszczam komentarze typu: "Słitaśnego masz bloga! Wpadnij do mnie! Dodajemy do obs?". Chcę, żebyście komentowali, bo wasze zdanie sprawia, że z każdym kolejnym lookiem staram się pokazać Wam coś innego i fajnego. Słowem, nie pozwalacie mi się rozleniwiać, a nawet zmuszacie mnie do ciągłego rozwijania się. ;) 
Więc jeszcze raz proszę o Waszą pomoc. Wszelkie sugestie będą mile widziane i rozpatrywane!

19 komentarze:

Unknown pisze...

Och kochana, napisałam Ci już u siebie ale napiszę jeszcze raz - uważam, że Twoje policzki są absolutnie fenomenalne :) Taki naturalny róż to skarb, a ja sama wiele bym dała by się choć trochę tak rumienić :)) Także pielęgnuj swoją alabastrową cerę :***

A co do looku, to naszyjnik jest świetny! Bardzo podoba mi się jak współgra z Twoimi sandałami! Sukienka też cudna :))

Kolorowa pisze...

Świetna sukienka i buty! W sam raz na lato:).

TOSIOLOV pisze...

sukienka jest super, idealna na letnie dni :)
naszyjnik również mi się podoba :)

iii bardzo lubię Turnaua :) mam jego nową płytę, często słucham :)

ROXY OLSEN pisze...

bardzo fajnie tutaj;***

zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

świetne sandałki.
nie bardzo zrozumiałam... skąd masz to zaproszenie?

Unknown pisze...

Hej ! Co do sukienki to pewnie niedługo ją założę, choć na razie brak okazji na którą była by odpowiednia :P

Poza tym świetne ciuszki, ładnie Ci w odcieniach niebieskiego :)

pozdrawiam

Miss Ferreira pisze...

buty są cudowne, jesteś przesliczna !
misscferreira.blogspot.com

Paula | one little smile pisze...

naszyjnik bardzo Ci pasuje do koloru oczu :))

Kasiulcowa pisze...

Nie przepadam za takimi Eventami ale za to uwielbiam operę! Najlepsze na jakich byłam to oczywiście Carmen no i Córka Czardasza :)

BeAtta pisze...

Genialna torebka !!!!!! ;)

Katsuumi pisze...

Podoba mi się ten look :)

marvelloussecret pisze...

Naszyjnik wygląda naprawdę ładnie. Szkoda, że tyle zwierzaków nadal jest w schroniskach.

Little Black Girl pisze...

wyglądasz bardzo letnio :) podobają mi się bardzo sandałki :) ja dzisiaj zakupiłam w boti za 39,99 :)

Vogue pisze...

torebka i sandalki sliczne<3
zapraszam do mnie na nową notkę :
http://mycolorvogue.blogspot.com/
xoxo, A

nieuporządkowana pisze...

Sandałki! Ja też chcę takie ;p

Anonimowy pisze...

Świetna sukienka ! uwielbiam JP . x dd

Anonimowy pisze...

aaa... w taki sposób to się odbyło. Szanuję ludzi, którzy decydują się na adopcję psa ze schroniska.

Karolina Baszak pisze...

przepiękny łańcuszek- ładnie podkreśla kolor Twoich oczu :) sama bym taki chciała. uwielbiam Megan Fox :) podoba mi się również ta torebka :)

Mariusz pisze...

Zauważyłem,że Ty też lubisz włóczyć się po Polsce-może w odwiedzanych miejscach warto zamieścić bardziej rozbudowaną notkę o atrakcjach turystycznych;względnie podać linki?-bo czasem naprawdę warto zjechać kilka km od głównej drogi;po to żeby zaliczyć "opad szczęki" na widok malowniczego zamku...
ps.co do pierwszego komentarza w tym poście-użyję znienawidzonego zwrotu-ale dołeczki w policzkach masz ""słitaśne""a zdjęcie z Megan powinno być pod Twoim-bo to Ciebie trzeba porównywać do niej a nie odwrotnie ;-).

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com