piątek, 30 września 2011

Wrzesień Shopping Time

W tym miesiącu było bez szaleństw. Praca mnie pochłonęła całkowicie i nie mam czasu biegać teraz po sklepach. Wiecie, trzeba się przykładać, aby pokazać się z jak najlepszej strony.
To jednak co znalazłam napawa mnie w 100% dumą! :)
  • retro płaszczyk w kropki zauroczył mnie, kiedy go tylko zobaczyłam! Wygląda super, jest rozkloszowany od pasa ku dołowi, co wygląda bardzo kobieco.
  • różowe balerinki meliski zobaczyłam kiedyś na jakimś blogu i tak mi się spodobały, że kiedy nadarzyła się okazja (w dodatku za niewielkie pieniądze) postanowiłam skorzystać.
  • 2 pary wzorzystych rajstop wynalazłam w C&A na wyprzedaży; jedne są ażurowe w kolorze ecru, a inne granatowe w kropeczki. Dodam jeszcze, że kosztowały po 3,75 zł za parę.
  • i jeszcze okulary o fantastycznym retro kształcie - również łup z wyprzedaży ze sklepu Świat Spinek.
 

    płaszczyk - Allegro
    różowe balerinki meliski - Allegro


    rajstopy - C&A
    okulary - Świat Spinek

    Love, Gabi - Lady Flower

    4 komentarze:

    Marta Grzegorzak pisze...

    wszystko śliczne, a balerinki mają cudowne kolory :) co do posta, w końcu się zebrałam, ale coś ciężko mi to idzie ostatnio :D

    Unknown pisze...

    okulary bardzo fajne;) zapraszam do obserwowania mojego bloga;)

    Secret garden pisze...

    Świetne baletki;p Właśnie dzięki jej zdjęciom nie widać moich min;p

    Stillady pisze...

    Płaszczyk śliczny.

    Prześlij komentarz

     
     
    Copyright © Lady Flower
    Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com