środa, 28 września 2011

Nostalgiczne ekspresso

Pokochałam brązy... Każdy ich wariant i wariację. Przyczyny są trzy: kocham jesień, a brązy to idealne kolory na tę porę roku; uwielbiam czekoladę (mniam!); praca zdecydowanie uzależniła mnie od kawy... ;) 
W popołudniowym słońcu i ze złotymi dodatkami brązowe ubrania wyglądają naprawdę dobrze. 
Bluzka marki Vila, to mój czerwcowy łup (Czerwiec Shopping Time) z sh. Ma niesamowity kolor i taka też jest w dotyku. Koleżanki w pracy były przekonane, że to jedwab. ;) Jest jednak pewien mankament - każda kropelka wody pozostawia zaciek - ledwo widoczny, ale jednak. Mimo wszystko za te pieniądze nie można oczekiwać cudów.
A czemu nostalgicznie? Tak jakoś się dziś czułam... Stąd też miejsce - Klasztor Benedyktynów w Tyńcu wycisza, a zakola Wisły uspokajają.
Dobra, dość gadania - przechodzę do konkretów:





Bluzka - Vila (sh)
Spodnie - Stradivarius (%)
Torba - Allegro (gościła tu już wielokrotnie)
czarne platformy - Allegro



Kolczyki - Rossmann

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej reszty tygodnia (byle do weekendu). ;)

Love, Gabi - Lady Flower

13 komentarze:

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądałaś, te kolczyki są cudowne. Klasztor wygląda super, lubię takie miejsca, gdzie można odpocząć i się wyciszyć.

czysiek pisze...

ja też lubię brązy, ale nie zawsze:)

Secret garden pisze...

fajna koszula;p Pozdrawiam i zapraszam;d

Katsuumi pisze...

Ulalalalala jakie kolczyki! :) Super ;)

Lola pisze...

what a nice blog with beautiful pictures :) i really like it!

love, lola

Malinkaa pisze...

świetnie wyglądasz zapraszam do mnie ;*;*

TOSIOLOV pisze...

A ja tak bardzo zazdroszczę Ci tego Krakowa... :)
w te wakacje byłam pierwszy raz, pojechałam sama i jak weszłam na rynek to miałam ochotę zatańczyć z radości :) zakochałam się w tym mieście bez pamięci, 2 tygodnie później pojechałam znowu :D

rosaelle pisze...

Genialne buty ♥

mintelegance89 pisze...

genialne kolczyki i koszula!

Little Black Girl pisze...

ślicznie wyglądasz:) masz uroczą buzię :)

Inopportune pisze...

świetnie wyglądałaś ;D

Anonimowy pisze...

Beautiful blouse, love the color too. Great blog, if you want visit my blog and let me know if you want to follow and I will follow back.

ramonies pisze...

Piękne kolczyki!

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com