piątek, 9 września 2011

Lady Business

Tak, to ja - Lady Business! Pytanie Angel o moją nową pracę spowodowało, że postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami i nowym outfitem "do pracy".
Ogólnie powiem tak:
  • mega wielka firma, mnóstwo ludzi, "firmowych" akronimów i rzeczy, których podczas 3 miesięcy szkolenia będę musiała się nauczyć;
  • już po tygodniu szkoleń po angielsku, czuję ile się nauczyłam (pod względem językowym);
  • w kuchni mają automat z REWELACYJNYM kremem czekoladowym... ;)
  • jeszcze nie wiem, czy mi się podoba (ale raczej jestem na tak)
  • mimo, że wielu ludzi tam pracujących znałam się wcześniej, to czuję się trochę samotna...
A teraz już mój dzisiejszy outfit. Do pracy muszę się teraz ubierać (''stety''/niestety) elegancko. (Ha! Czas iść na zakupy i zaopatrzyć się w jakieś eleganckie ciuchy! ;P - Każda wymówka jest dobra!) Poza tym chciałam Wam też pokazać, jaki piękny zakątek mam przed firmą! Jest wodospad, staw z pływającymi po nim kaczuchami, pałki wodne i lilie (serio!). Cudowne, relaksujące miejsce!












Skórzana kurtka - od Siostry
Czerwony sweterek - random shop
Czarny top - http://www.kesi.pl/
Spodnie - Stradivarius
Chusta - sh
Buty - random shop (były też tu)
Torebka - Allegro
Kolczyki serduszka - SIX (były tu)

Love, Gabi - Lady Flower

19 komentarze:

czysiek pisze...

ładne żywe kolorki :)

Pomarancza pisze...

Zapraszam na nowego bloga www.modaishopping.blogspot.com : *

z góry przepraszam za spam

Anna ♥ pisze...

masz świetną kurteczkę i sweterek - bardzo ładnie wyglądasz :) a to, że ubiorę coś na górę w sensie kurteczkę to na pewno - za zimno na bieganie bez :(

Katsuumi pisze...

Swietna jakosc zdjec ;) wygladasz naprawde dobrze ;) fajne miejsce!
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Marta Grzegorzak pisze...

Miło mi bardzo to słyszeć, jednak z tym workiem to nie do końca prawda! :) obserwuję również.

Little Black Girl pisze...

faktycznie magiczne miejsce!
też tak mam, że jak tylko mogę to szukam wymówki żeby kupić coś nowego ;)

Inopportune pisze...

ładny strój :)

black pearl pisze...

świetnie wyglądasz:) i niesamowite miejsce:)

Ann pisze...

ładne zdjecia!
www.anja-style.blogspot.com zapraszam

rosaelle pisze...

Śliczne fotki. :)

MB pisze...

Cudowne miejsce. Żałuję, ze gdzieś w mojej okolicy nie ma takich... Boska kurtka ! :)

Pozdrawiam.

Olga Lewandowska pisze...

Świetna apaszka i kurtka! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

nieuporządkowana pisze...

Bardzo ładna chusta. Powodzenia w nowej pracy!

mildlace@gmail.com pisze...

Fajne zdjęcia!

Zapraszamy na www.mild-lace.blogspot.com

BeAtta pisze...

Świetne foto !! Ślicznie wyglądasz !! :)

Ann pisze...

bardzo ładnie wyglądasz!
zapraszam d obserwowania mojego bloga:)

Unknown pisze...

ach cudnie cudnie tam macie ;) i baletki są ekstra, a zestaw wcale nie taki elegancki i dobrze, fajnie że zachowałaś swoją barwną duszę :) :*

Kolorowa pisze...

Świetny zestaw. Taki energetyczny! Piękne miejsca nam tez pokazałaś:) Narobiłaś mi smaka na krem czekoladowy!

Anonimowy pisze...

Jeśli to uważasz za elegancję no to serdeczne gratulacje za zerowe pojęcie o dress code i samej elegancji. Apasz jest jedyną ładna rzeczą w całym tym pożal się boże zestawie.

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com