środa, 21 września 2011

Jesienne must haves

Uprzedzałam Was, że koniec z letnimi zakupami, więc idę za ciosem! ;) Przejrzałam zawartość swojej szafy i stworzyłam listę kilku rzeczy, które bardzo by mi się przydały...


Czyli:

  • golfy - czarny, biały i w dwóch odcieniach brązu (cappuccino i czekoladowy)
  • camelowa pelerynka/ponczo (choć rozważam zamianę takowego na czerwony płaszcz)
  • militarne botki z futerkiem w kolorze brązu
  • futrzana torba
  • rudy kuferek 


I ciąg dalszy:
  • kolorowe ażurowe bereciki - czerwony, morski i żółty
  • zamszowe platformy - fuksja, błękit, żółty i pomarańczowy


A poza tym, to mile widziane byłyby spodnie cygaretki - również w różnych odcieniach i przeróżne marynarki. No... Plan jest oczywiście długoterminowy, bo na raz, to finansowo bym się wykończyła, ale podobno cierpliwość popłaca.
A co jest na Waszej jesiennej wish-liście?
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnimi postami; szalenie mi miło, że podobają się Wam zdjęcia z magicznego zakątka w okolicach mojej firmy i moje sierpniowe zdobycze. Sukcesywnie będę Wam je oczywiście pokazywała na mnie.
Lecę teraz do Was, bo przez ostatni czas, z powodu nadgodzin bardzo was zaniedbałam.
A tym czasem miłego wieczora!

Love, Gabi -Lady Flower

18 komentarze:

czysiek pisze...

nie lubię golfów ;d

Katsuumi pisze...

Lakier to typowy "beznazwowiec" ze sklepu typu "wszystko za 5 zł" ;)

Unknown pisze...

Taak, botki militarne to mój zdecydowany must have tego sezonu.

Kajko pisze...

życzę ci żeby udało ci się kupić wszystkie te rzeczy wymienione wyżej i pamiętaj że jak czegoś tak mocno pragniesz na pewno będziesz to mieć;)pozdrawiam

Lola`s clothes pisze...

wszystko świetne!

Anka pisze...

torebkę bym chciała ;)

PASSIONsewing pisze...

na pelerynkę sama poluję tzn bardziej na koc w sh z którego ją uszyję ale jeśli znajdzie się gotowa na pewno nie wzgardzę :) mam tez ochotę na beret- ale brakuje mi grzywki :)

Cammy pisze...

Świetne must have:D moja lista też jest długa, właściwie sama nie wiem jak będzie z jej realizacją:D

rosaelle pisze...

Moja lista zajmowała 2 kartki A4 ostatecznie zajmuje jedną, bo z połowy zrezygnowałam. :D

Inopportune pisze...

w takim razie powodzenia :D

Katsuumi pisze...

Tak wysokie platformy co prawda nie beda zbyt praktyczne na jesien, ale mimo wszystko bym takie chciala ;)

Malinowa pisze...

w drogerii Natura, ale nie wiem czy w każdej, bo akurat u mnie jest specjalna szafa z końcówkami kolekcji ;)

Unknown pisze...

fantastyczne podejście, też powinnam to tak zrobić :)

AleksandrA pisze...

rudy kuferek jak najbardziej na tak ;)

BeAtta pisze...

Moja lista byłaby podobna ;D

Moodhomme pisze...

tak, taką pelerynę każdy powinien mieć :))
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

Kolorowa pisze...

Jakie cudeńka! Futrzana torba, botki, platformy. Są piękne!

TOSIOLOV pisze...

Fajną pelerynkę widziałam w Orsay'u, sama się na nią czaję :D

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com