czwartek, 30 czerwca 2011

Czerwiec Shopping Time (Action)

Począwszy od mijającego dziś czerwca postanowiłam rozpocząć cykl notek pt. Shopping Time.  Czym to się je? – Otóż mam zamiar pisać, o co wzbogaciła się moja szafa, tudzież moje biżuteryjne zbiory podczas minionego miesiąca. Notki z tej serii będą się tu ukazywały w ostatni dzień omawianego miesiąca. Akcję tę rozpoczynam nie tylko dla Was, ale również dla siebie – trzeba zacząć kontrolować to, co wpływa do mojej szafy. ;) Zapraszam więc na inaugurację cyklu Shopping Time! ;)

Na początku miesiąca odkryłam odlotowy second hand! Ceny jak na odzież używaną wysokie (średnio 25 zł za sztukę), ale takie można tam wyszukać perełki, że aż dech zapiera! Znalazłam tam jasno różowe spodnie, kamizelkę, shorty... Tak samo było w C&A - letnie okulary okazały się strzałem w 10!(W ogóle przy takiej wysokiej temperaturze uaktywnia się we mnie zapotrzebowanie na róż. ;D )W innym sh zakupiłam śliczne czekoladowe spodnie, koszulę... I tak dalej, i tak dalej… Ale ja tu gadu – gadu, a zdjęcia powiedzą przecież więcej niż słowa:


Spodnie rurki jasny róż, kamizelka wyszywana cekinami i koralikami, spodnie czekoladowe (2,57 zł!),
różowe spodenki, brązowa koszula VILA, granatowe kimono George
- sh

A teraz już czas na kolejne łupy, tym razem inaugurujące początek wyprzedaży. Kapelusz i bransoletkę wypatrzyłam w... Tesco. Tak, wiem... - szalenie to oryginalne. ;) Już od jakiegoś czasu chodziłam wokół tego kapelusza i wciąż nie trafiał do moich zakupów. Wiedziałam, że w końcu go przecenią, a ja później będę na siebie wściekła za to, że przepłaciłam. Chodziłam więc tak koło niego pielęgnując w sobie cnotę cierpliwości. :D Wreszcie się udało, a do tego wpadła mi jeszcze bransoletka. Niech żyje Tesco!


Kapelusz, bransoletka 
- Tesco

A teraz czas na kolejną odsłonę mojego pogłębiającego się biżuteryjnego uzależnienia (nie, nie ubolewam nad nim ;P). W Divie rozpoczęła się wyprzedaż, o której zostałam poinformowana przez pracujące tam panie mailowo. Wiele rzeczy przeceniono na 5 zł, z czego oczywiście skorzystałam. :) Miałam też rabat 15% do końca miesiąca, który również wykorzystałam. 
Jak ja uwielbiam świecidełka!!!
Promocja:







Kolczyki Memento, bransoletka Mystique (5 zł!), bransoletka Long Island - Diva (5 zł!), 
pierścionek panterkowe serce, pierścionek Mystique (5 zł!), komplet bransoletek Long Island (5zł!)
- Diva

Rabat:



 Naszyjnik króliczki, pierścionek elf
- Diva

 A teraz jeszcze na deser został C&A. Jeśli chodzi o przecenę ciuchów, to jest fajna, ale zostały same wielkie rozmiary, więc nic z tego.




Kolczyki, naszyjnik i okulary (z marynarskim woreczkiem)
- C&A

No, na dziś to tyle. Wiecie, tak sobie myślę, że trochę kupiłam, ale naprawdę za małe pieniądze. Zdecydowanie - second handy i wyprzedaże wymiatają!!!

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Notka z lookiem już wkrótce. Nie wiem dokładnie kiedy, bo muszę się uporać jeszcze z dwoma egzaminami... Trzymajcie kciuki!

9 komentarze:

Rysia pisze...

Fajny pomysł na post, ja chyba bałabym się zrobić taki zbiorczy bo mogłaby mnie rozboleć głowa ile ja kupiłam ;P
Uwielbiam wszechobecne sale na wystawach :)
Kochana opkupiłaś się że ho ho, teraz z ciekawością czekam na jakieś zestawy z tymi zdobyczami
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Oj, właśnie to samo pomyślałam, że byłoby to straszne w moim wydaniu, tu coś za dyszkę, tam za piątaka i tak się zbiera :) nie mówiąc już o wyprzedażach w e-sklepach ..... Pierścionek elf jest słodki ...

marvelloussecret pisze...

Ja oczywiście jestem zakochana w biżuterii :)

Sybilla pisze...

kocham wszystkie błyskotki które tutaj są a okulary mam podobne ;)

nieuporządkowana pisze...

Fajny pomysł z tym podsumowaniem. A kapelusz to bym Ci z głowy zerwała xd

Unknown pisze...

Cudowne te łupy!! A ja dzisiaj w Divie zakupiłam też dwa pierścionki^^

Kićka pisze...

Trzymam kciuki za egzaminy!!
Króliczkowy naszyjnik najbardziej mi się podoba :-)
Ja dumnam i blada, bo od dwóch miesięcy nie kupiłam nic ciuchowego... tym chętniej oglądam cudze zdobycze! ;)

Paulina pisze...

Cudowna biżuteria ♥Zapraszam do mnie do obserwowania :) Ja juz mam twój blog w obserwowanych :)

nieuporządkowana pisze...

myślałam, że to ja jestem uzależniona ale to TY jesteś GURU ;p uwielbiam takie świecidełkowe szaleństwa xd kupić tyle rzeczy i mało wydać, takie zadanie też mi powinno przyświecać.
Dobry pomysł z shopping time, trochę się kontrolować trzeba. Ale tylko troszeczkę ;)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com