piątek, 10 czerwca 2011

W miejskiej dżungli

Znów piszę do Was będąc na internetowym wygnaniu... Dziś krótko - zdjęcia ze spaceru. Niestety wiatr zniszczył moją misternie czesaną fryzurę, więc nie zwracajcie na to uwagi. 
Na ten weekend wybywam ze swojej krakowskiej hacjendy i jadę do koleżanki do Zabrza - kolejna wycieczka z cyklu poznajemy Polskę. ;) Moja siostra tam studiuje, ale ponieważ ma multum nauki, więc nie będę jej zawracała głowy i zatrzymam się u wspomnianej koleżanki. Wszyscy, których znam uważają, że Zabrze jest brzydkim, szaro - burym miastem. Kiedyś w radiu słyszałam natomiast wywiad z Tomaszem Zubilewiczem (tak, tym od pogody), który opisał uroki Zabrza w swojej książce Zabrze na każdą pogodę. Jadę tam więc z nastawieniem, że uda mi się odkryć tę urokliwą stronę miasta.



Panterowy sweterek - random shop in UK
Skórzana kurtka - charity shop in UK
Haremki - Allegro
Oxfordy open toe - Allegro (Deichmann)




Torebka - Allegro
Bransoletki - SIX
Pierścionek - eBay (Primark)

Love, Gabi - Lady Flower

12 komentarze:

Unknown pisze...

całość naprawdę fajnie się prezentuje :) uwielbiam połączenie czerni, złota i brązów :)

Unknown pisze...

W końcu wrzuciłaś coś :) ślicznie wyglądasz a buty są rewelacyjne. A Kraków mam w planach na początku lipca :) dam znać oczywiście wcześniej.

Kajko pisze...

Aż wstyd się przyznać nigdy nie byłam ani w Krakowie ani Zabrzu ;/ napewno śliczne miasta;) cio do zestawu buty bardzo ciekawe;)pozdrawiam

Little Black Girl pisze...

jestem krótko mówiąc zachwycona tym zestawem! idealny :)

Anonimowy pisze...

Miłej wyprawy . ; D

Miss Ferreira pisze...

Dziękuję Ci kochana :) jesteś śliczna, zazdroszczę biżuterii i torebki :*

Katsuumi pisze...

Myślę, że już niedługo będzie okazja do pokazania się w nich, w końcu lato nadchodzi wielkimi krokami :) Mam nadzieję, że wycieczka się udała.
I bardzo ładny zestaw :)

Unknown pisze...

Ach dziękuję Ci bardzo :*** Jesteś przekochana :)))

A Twoje buty są rewelacyjne o pierścionkach już nie wspominając! W ogóle masz bardzo czarujący uśmiech kochana :)) Buziaki :***

nieuporządkowana pisze...

Chyba pokocham panterkę :) Bardzo fajnie na Tobie wygląda. No i pierścionki. Ty chyba masz kopalnię biżuterii :)

Paulina pisze...

Panterka też ja lubię :)

Ładna biżuteria :]

TOSIOLOV pisze...

ooo chciałam kiedyś kupić taką samą torebkę! :)

Nigdy nie byłam w Zabrzu :>
w Krakowie zresztą też, ale w przyszłym tygodniu się to zmieni :D

zieluka, pisze...

świetny pierścionek

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com