poniedziałek, 20 czerwca 2011

Party Rock Anthem Look

Jestem pewna, że znacie tytułowy kawałek (a jeśli nie, to odsyłam tu). Kiedy go pierwszy raz usłyszałam, tak mi się wwiercił w pamięć, że nie jestem w stanie się go z głowy pozbyć! Jest poprostu rewelacyjny! :D Sama nie wiem, ale bardzo kojarzy mi się swoją stylistyką z latami 80-tymi i pierwszymi teledyskami Michaela Jacksona. Mój outfit również zaplanowałam w kolorowym klimacie dyskotekowym - poprostu słysząc tę melodię nie mogłabym włożyć dziś nic innego! Aż tańczyć mi się chce!
(Jakoś nie mogłam się oprzeć temu wizerunkowi, zwłaszcza, że w głowie wciąż świergoli mi Party Rock is in the house tonighy/Everybody just have a good time...). 
A teraz kilka ciekawostek o tym, co dziś złożyłam.

Bardzo lubię kolczyki, które dziś ubrałam. Mam ich cały set - 6 par, każda w innym kolorze. Razem z siostrą nazywamy je M&M'sami, bo faktycznie wyglądają jak cukierki. 
Jeśli chodzi o bluzkę, to jest to taki stary - nowy nabytek (Tak, jak u Rysi z jej klapkami.). Stary, ponieważ kupiłam ją będąc jeszcze...w gimnazjum? Rany, kiedy to było! W każdym razie dawno... Kupiłam ją, ale jakoś nigdy nie zaszczyciłam jej łaską ubrania jej. Dziś miała swój debiut! (SERIO!)
I jeszcze skupię się chwilkę na torbie/worku. To całkiem ciekawy nabytek. Cena była wysoka - 219 zł, a ja upolowałam ją za mniej niż 50 na wyprzedaży. W każdym razie jest to prawdziwy zamsz o czym świadczy choćby specyficzny skórzany zapach. Poza tym torba jest całkiem ciężka i na czarnych ubraniach rozsiewa drobny jasny proszek (kolejny dowód na prawdziwość zamszu). Ale urzekły mnie w niej frędzelki i neutralny kolor. Poza tym można dopasować ją do wielu różnych trendów. - Nie ma to jak eklektyzm... ;P





Bluzka - Terranova (chyba 10 zł)
Spodnie - nn
Kolczyki - Primark



Bransoletki - stragan pod Kościołem Mariackim
Torba/worek - Orsay
Tenisówki w kwiatki - nn

Love, Gabi - Lady Flower

11 komentarze:

Moodhomme pisze...

fajna bluzka :) tak kolorowo :D

Rysia pisze...

czasem tak to już jest, że coś musi poczekać w szafie i "zasłużyć" na założenie ;P
Torba to był strzał w dziesiątkę, z pewnością sprawdzi się w wielu stylizacjach. A jej cena tym bardziej przemawia na jej korzyść :)

Little Black Girl pisze...

wyglądasz tak kolorowo :) aż rozpogodziłaś ten pochmurny dzień :) a co do Twojego pytania - można wysłać kilka stylizacji :) proszę zgłoś się chociaż Ty, bo nagroda cenna, a na razie nikt się nie zgłosił :)

Unknown pisze...

dopiero teraz skumałam o co chodzi z lady floerrrr ;) kwiatki świetnie do ciebie pasują
miłego wieczorku ;*

TOSIOLOV pisze...

torba jest naprawdę świetna :)

Unknown pisze...

Świetna torebka! I wyglądasz tak uroczo i kolorowo, od razu sama się nie mogę przestać uśmiechać :D

Cudnie Kochana :***

Anna ♥ pisze...

kolorowo! <3
torba świetna!

Unknown pisze...

Kochana, wiem, ze się powtarzam, ale gapiów trzeba olać! U nas ludziom brakuje tolerancji i otwartości na inność, więc najłatwiej jest kogoś wyśmiać :***

Marta Grzegorzak pisze...

świetne trampki! :)

Kolorowa pisze...

Świetna torba! Frędzle i kolor są świetne! Ładny zestaw:)

nieuporządkowana pisze...

Jestem coraz bardziej zła, że nie kupiłam torby z frędzlami. A teraz zewsząd mnie prześladują. Zgroza! :D

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com