piątek, 8 lipca 2011

Ocena's water

Dawno mnie tu nie było. Miałam dużo na głowie, a przede wszystkim mój egzamin licencjacki. Ale już po i właściwie, to trochę mi żal tych ukończonych już studiów... Wiem, że jeszcze pozostaje magisterka, ale to nie będzie już to samo - zwłaszcza, że w obecnej mojej sytuacji wybieram się na studia zaoczne. No, ale dość już o moich planach, czas na dzisiejszy outfit.

Ponieważ nie zapowiadają mi się ciekawe wakacje, podczas których będę mogła popluskać się w morzu i pospacerować plażą (ale nie opalać się! - takie bezczynne leżenie "plackiem" mnie zabija!), postanowiłam dziś jakoś sobie klimat morski przypomnieć. Kolor morski i seledynowo - błękitny przypominają mi barwę morskiej wody u wybrzeży... Biel to taka metafora grzyw fal i piany morskiej. A ponieważ do morza mi daleko, więc muszę zadowolić się morzem zieleni... ;)



Morska tunika nietoperz - http://kesi.pl/
Lniane spodnie - sh




Torebka - New Look
Broszka - random shop in France
Czółenka na platformach - http://www.deezee.pl/
Korale - prezent

Love, Gabi - Lady Flower

9 komentarze:

PASSIONsewing pisze...

ach boskie buty ;)

AleksandrA pisze...

buty są naprawdę super ;)

Paula | one little smile pisze...

ja tak jak pisałam jako korektora używam mocno kryjącego podkładu Dermacolu, tyle, że to też zapychacz jest, ja stosuję go tylko punktowo ;)

Paula | one little smile pisze...

a co do korektora o którym pisałam: jednoznacznie nie mogę powiedzieć czy zapycha, bo nie jestem pewna czy to od niego wyskoczyło mi kilka niespodzianek, więc jeszcze nie stawiam na nim kreski ;)

Anna ♥ pisze...

buty buty buty! :)

nieuporządkowana pisze...

Morze zieleni też jest niczego sobie :) A opalanie uwielbiam :)

Unknown pisze...

cudowne buty! kolor świetny.
zapraszam do mnie.

Rysia pisze...

Piękne buty! Widziałam je na żywo i straszliwie mi się podobają, ale obawiam się, że mogłabym się w nich zabić ;P

Weruś ;D pisze...

fajny blog ;) Zapraszam do mnie
=Obserwuję! i liczę na to samo ;*
Pozdrawiam!!!

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com