piątek, 18 lutego 2011

Hallo, DIVA!

Rysia poleciła mi sklep z biżuterią DIVA. 
Nazwa sklepu kazała mi się zastanowić nad samym terminem divy. Wikipedia informuje: diva (...) is a celebrated female singer. The term is used to describe a woman of outstanding talent in the world of opera, and, by extension, in theatre,cinema and popular music. The meaning of diva is closely related to that of "prima donna". Śpiewaczką celebrytką wprawdzie nie jestem, ale przecież mogę się poczuć, jakbym nią była. ;P

A co do sklepu, to: przybyłam, zobaczyłam, kupiłam. :D ( A to wszystko w dwóch podejściach co prawda, ale i tak było warto.) I jeszcze natrafiłam na promocję.



DIVĘ podsumuję tak: 
  • sklep fajny, ceny jednak dość wysokie (szczególnie jeśli chodzi o kolczyki długie/wiszące i wieczorowe), więc szału nie ma, ale asortyment ładny i dość nietuzinkowy - mają dożo modeli stylizowanych na retro, co bardzo mi się podoba
  • w Krakowie niestety (albo "stety") DIVA jest za centrum, więc dojazd jest trochę kłopotliwy, jeśli nie mieszka się w tamtych okolicach, ale coś za coś - nie przewalają się tam tabuny ludzi, więc jest większa szansa, że coś, co upodobamy sobie na stronie internetowej będzie jeszcze dostępne w sklepie
  • DIVA nie oferuje kart stałego klienta, co osobiście traktuję jako duży minus (ale podobno mają być wprowadzone)
  • obsługa miła, aczkolwiek trochę nachalna
  • ogólne wrażenie - fajny sklep :)
A teraz prezencja moich zakupów:









Pierścionek Snow Queen - DIVA % 14 zł (z 39 zł)
Bransoleta Arabian Nights - DIVA % 14 zł (z 69 zł)
Pierścionek Gold - DIVA % 5 zł (z 24 zł)
Złote koła z wiszącymi monetami Pick Pocket -  DIVA 5 zł (z 54 zł)
Czarno - srebrne kwiaty Coco - DIVA 5 zł (z 24 zł)

Love, Gabi - Lady Flower


3 komentarze:

Rysia pisze...

Ja kocham ten sklep :)
Ja raz na jakiś czas jeżdżę do Gorzowa i wtedy pierwsze co to zaglądam do Divy. Zawsze coś tam kupię dla siebie. Na szczęście za parę miesięcy ten sklep ma być otwarty również w Szczecinie :D
Upolowane przez Ciebie zdobycze są śliczne, w szczególności pierścionki mi się podobają i kolczyki z ostatniego zdjęcia :)
Pozdrawiam

Nonszalancka pisze...

Świetny blog!!!;) może się poobserwujemy?:D <3

Unknown pisze...

fantastyczne pierścionki :)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com