niedziela, 13 lutego 2011

Modowe koszmary - czyli albo to jest paskudne, albo jestem dziwna...

Są pewne rzeczy, czy zestawy ciuchów, których NIGDY bym na siebie nie założyła. NIGDY! NIGDY! NIGDY! Wiem, że część z tych zestawień jest teraz niesamowicie trendy, ale mimo wszystko nie mogę się przemóc. Poza tym, kto powiedział, że trzeba ślepo podążać za trendami? Ubierajmy to, w czym czujemy się najlepiej. Wiem, że w poniżej prezentowanych ubraniach nigdy nie czułabym się dobrze, bo w mojej opinii są naprawdę odpychające. Oto mój ranking (od brzydkiego do koszmarnego):

5. MIESZANIE WZORÓW - jak kwiatki, to nie paski, jak kropki, to nie kratka! Pod tym względem jestem klasykiem - materiały wzorzyste ubieram do rzeczy jednolitych, a kolory wszystkich elementów tworzą jakąś ciekawą kombinację. Może niektórym udaje się ładnie zmiksować kilka elementów o różnych deseniach, mnie jednak to nie przekonuje.



4. SKARPETKI I CZÓŁENKA/SANDAŁY - no, to to jest już prawdziwy dramat! Z jednej strony krążą dowcipy o tym, że Niemca/Polaka na wakacjach poznaje się po skarpetkach ubranych do sandałów, a z drugiej strony ten sam trend jest przemycany na modowe salony. Hipokryzja? Ja skarpetkom w duecie z sandałami/czółenkami mówię NIE!



3. JEANS TOTAL LOOK - nie przekonuje mnie połączenie jeansów i jeansowej koszuli... Mdłe i nieciekawe, poza tym (sama nie wiem czemu) kojarzy mi się to z wiosennymi porządkami...



2. PIÓRA - co to za pomysł, żeby tworzyć pierzaste spódnice, czy obszywać piórami ramiona bluzek? Przemawiają tutaj względy praktyczne - jak to w ogóle prać? Rozumiem pióra w biżuterii, akcesoriach do włosów, nawet obszywane nimi torebki wieczorowe, ale rzeczy, które podlegają częstemu czyszczeniu? 



1. SKÓRZANE/LATEKSOWE SPÓDNICE/SPODNIE/TOPY/GORSETY - na to poprostu brak mi słów! Czegoś tak paskudnego nie ubrałabym za nic w świecie. Takie fatałaszki są "ciężkie", pozbawione kobiecości i subtelności. We mnie tego typu ubrania wzbudzają szczerą obrazę. Ale jeśli ktoś to lubi i dobrze się w tym czuje...?


Zdjęcia owych "paskudników" pochodzą z Internetu

Love Gabi - Lady Flower

3 komentarze:

Susie pisze...

Ja twierdzę, że wszystko może wyglądać dobrze, tylko trzeba to odpowiednio zestawić :)

Trendsetterka pisze...

ja też mam takie zestawienie których nigdy nie włożę ; )

Unknown pisze...

e tam :) czasami fajnie zaszaleć

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com