poniedziałek, 21 lutego 2011

PARFOIS, czyli co w wyprzedażach piszczy

Post publikowany z poślizgiem, ale wciąż aktualny. :) 
W Krakowie PARFOIS znajduje się w Galerii Krakowskiej, Bonarce i na Floriańskiej, a przynajmniej te lokalizacje są mi znane. Raczej nie jestem przekonana do biżuterii (sklep oferuje też akcesoria tekstylne, paski i torebki), którą tam oferują, ponieważ wydaje mi się zbyt ciężka i w jakiś sposób "udziwniona".  Ale jak wszędzie zdarzają się tam perełki. Na wyprzedaży (- 70% rabatu od ceny na metce) znalazłam wisior i kolczyki:




Kolczyki - PARFOIS 5,97 zł (z 19,90 zł)
Wisior serce - PARFOIS 11,97 zł (z 39,90 zł)

Love, Gabi - Lady Flower

2 komentarze:

Kajko pisze...

śliczności;)

nieuporządkowana pisze...

Wisiorek jest boski. Znalazłam prawie identyczny ale w strasznie tandetnym kolorze, takie złoto na wysoki połysk ;p

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com