poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Grey sky, grey me

Dziś sceneria do zdjęć trochę niewyszukana... Pochmurno, mokro i deszczowo. Słowem iście jesiennie. Takie też są zdjęcia, jesienne. Wybaczcie przymrużone oczy, ale mimo chmur światło trochę mnie raziło. :)

Poza tym jak mija Wam długi weekend? Mi zdecydowanie kuchennie i spacerowo. Poza tym zaczynam się już przygotowywać do wyjazdu na upragnione wakacje. Oby tylko pogoda dopisała...

A teraz jeszcze słów kilka odnośnie mojego looku - nie wytrzymałam i zdecydfowałam się pokazać Wam pewne nowości zakupione w sobotę podczas wypadu do miasta z Siostrą. Na pewno zagoszczą tu jeszcze nie raz, a w najbliższym czasie z pewnoscią w shoppingowym podsumowaniu miesiąca.
Przejdźmy do konkretów: chodzi o tunikę, w której zakochałam się, gdy tylko ją zauważyłam. Cena również zachęcająca, bo 39 zł. I jeszcze torebka z moją ukochaną MM. Przechodziłam koło niej kilka razy, oglądałam, myślałam i wreszcie się wróciłam i ją przygarnęłam do siebie. Cena: 20 zł (serio! przeceniona z 129!). W ogóle ten sklep z torebkami okazał się rewelacyjny, ale o tym jeszcze napiszę.






Tunika - random shop (39 zł)
Kardigan- Atmosphere (sh)
Legginsy - ?
Kolczyki kółka - kiedyś Mami



Pasek - H&M w Londynie (1£)
Torebka - random shop (20 zł)

Love, Gabi - Lady Flower

6 komentarze:

Kajko pisze...

torba jest świetna;)pozdrawiam

Unknown pisze...

Torebka jest genialna !!! Też taką chcę.

Unknown pisze...

Gabi, napisz proszę do mnie maila, mam do Ciebie prośbę :))

Anna ♥ pisze...

śliczny ten dekolt! :)

Dillerka Czekolady pisze...

Bardzo fajna ta torebka :]

Unknown pisze...

hi hi jakie słodkie kolorowe paznokcie ;) ozdóbki przy dekolcie są śliczne uwielbiam takie błyszczące elementy niestety czasami sprawiają problemy w praniu więc staram się unikać ;) torba też jest świetna, a zestaw wcale nie taki jesienny !

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com