środa, 31 sierpnia 2011

Sierpień Shopping Time

Nigdy więcej już Wam nic nie obiecam, bo ostatnią obietnicę do notki Shopping Time złamałam. Miałam już nie wchodzić do sklepów z biżuterią... A tu mail o ostatkach wyprzedaży w Divie... Wszystko za 5 zł... I jak tu się nie skusić??? (Swoją drogą poszłam nie nastawiając się na duże łupy, bo zwykle na końcówkach wyprzedaży nie zostają cuda. A tu proszę! - Wielki wybór za małe pieniądze!)

Poza tym weszłam w posiadanie 2 koszulek-bokserek po 10 zł, legginsów za 3 zł z NY i kilku fatałaszków z zamojskich sh - chusta ze wzorem a la Versace (całe 2,50), miętowe jeansy (aż 3 zł), kamizelkę z H&M, białe eleganckie spodnie od Next i śliczną pin-up'ową bluzeczkę w kropki. 

Z wypadu do miasta z Siostrą mam tunikę (była już tu) wyszywaną przy dekolcie (39 zł) i dwie torebki - z MM (20 zł!!!) i pastelowo różową (30 zł). Ceny torebek są śmieszne, ale to tylko dlatego, że natrafiłyśmy na likwidację sklepu, gdzie wszystkie letnie torebki, tzn. białe i w jasnych kolorach, sprzedawano za 50 - 60% mniej. Miałyśmy poprostu mega szczęście! (Uczciwość nakazuje mi dodać, że Siostra kupiła 4 torebki... ;P )

Na kilku blogach widziałam rewelacyjny złoty naszyjnik z H&M - prosta delikatna złota "linia". U mnie w mieście takiego nie znalazłam, ale podobny wyszukałam w I AM za przyzwoitą cenę.

I jeszcze podsumowanie z Allegro: dwie koszulki i kwieciste platformy (BAAARDZO WYGODNE!).

A teraz już "milknę" i pokazuję o czym mowa:






A tu już zdobycze biżuteryjne z Divy (wszystkie za 5 zł):











I jeszcze naszyjnik z I AM'a:


Teraz prezentuje Wam jeszcze prezenty, które dostałam w tym miesiącu. Dwie bluzki (w zielono - fioletowe kwiaty i biała z wyszywanym żabocikiem) dostałam od mamy mojego S. - "bo takie ładnie, że aż szkoda było nie wziąć" - takie podejście lubię! :D I jeszcze fioletowe filcowe korale z kwiatem od cioci z Anglii. Z jakiej okazji? "Poprostu dlatego, że jestem taaaka fajna!" - miło, że ciocia mnie docenia, czyż nie? ;)



Koniec już z zakupami letnimi, teraz przestawiam się na sezon jesienny. Następnym razem spodziewajcie się więc swetrów i innych akcesoriów na chłodniejsze dni.

Pozdrawiam!

Love, Gabi - Lady Flower

19 komentarze:

Dillerka Czekolady pisze...

Ja mam nadzieję, że jeszcze w te wakacje uda mi się tą moją perełeczkę w postaci góry od stroju kąpielowego przetestować, ale już w sumie jesień za pasem...

Rysia pisze...

Że u mnie takiej broszki love nie było :( W ogóle na końcówce wyprzedaży w divie już nie było nic godnego uwagi :(

Natalia Mocha pisze...

udane zakupy
! torebka i buty najlepsze !

Inopportune pisze...

wszystko mi się podoba :)

Ambiwalentna pisze...

Na ustach prezentuje się fajnie ;) wygląda na ustach coś jak skrzyżowanie pomadki z błyszczykiem ; D

czysiek pisze...

ale świetne wszystko :o :)

czysiek.blogspot.com

Anna ♥ pisze...

większość rzeczy jest po prostu boska!

nieuporządkowana pisze...

Za każdym razem jestem w głębokim szoku, gdzie mieścisz takie ilości bizuterii xD

Anonimowy pisze...

fajne zakupy:)
Pozdrawiam serdecznie

Paula | one little smile pisze...

co do włosów: może spróbuj z olejowaniem? może olejek Amla? z pewnością nie zaszkodzi, a działa na włosy bardzo dobrze, spróbuj ;)

a jeśli chodzi o rzęsy to nie stosuję niestety tego typu produktów, ale zamiast odżywki spróbuj systematycznie smarować je zwykłym olejkiem rycynowym, na pewno pomoże :)

TearDrop pisze...

o kurcze ile zdobyczy, no no no zazdroszczę;)
Pozdrawiam M.

Kolorowa pisze...

Ale piękne rzeczy! Buty są cudowne!

Sybilla pisze...

Dziekuję kochana ;* rónież dodaję ;)

Katsuumi pisze...

Kwiatowe buty są mega... i ta biżu :) śliczna ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz ;)

Katsuumi pisze...

Wraz z nowymi zakupami na pewno pojawi sie wiecej zdjec ;) pozdrawiam! :)

Kona pisze...

Świetne rzeczy. :)

MB pisze...

Wow, jakie łupy ! Tylko pozazdrościć. :)

Pozdrawiam.

Unknown pisze...

ależ cudeńka nie dziwię ci się ;)

Malinowa pisze...

buty ! ♥
ale biżuterię też bym chętnie przygarnęła ;))

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com