czwartek, 4 sierpnia 2011

Pin - up inspired

Podoba mi się styl na pin - up girl, jest mega kobiecy i zmysłowy, a jednocześnie słodki i dziewczęcy. Mimo to jakoś nie potrafię "nosić się" w ten sposób. Jeśli już, to dobieram elementy inspirowane tym stylem.

Dziś jest kobieco i smacznie! Sukienka w kwiaty o ciepłych kolorach. Do tego perły, koszyk, skórkowe sandały i szal. Ach, nie mogę zapomnieć jeszcze o pierścionku elfie! ;) Jakoś nie mogłam mu się dziś oprzeć ;) Wreszcie czuje się lato! Takie prawdziwe, piękne lato! Pachnące kwiatami i owocami...




Sukienka - sh (Allegro)
Szal - sh
Buty - New Look (Allegro)
Koszyczek - niegdyś własność Mami



Set bransoletek - Diva
Pierścionek elf - Diva

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Muszę się z Wami podzielić czymś mega dla mnie ważnym! DOSTAŁAM PRACĘ w międzynarodowej korporacji!!!!!!! :D Zaczynam od września; dzięki, że mi kibicowałyście (kibicowaliście)!!! :D

3 komentarze:

Unknown pisze...

Gratuluje pracy!!!! Śliczne zdjęcia :)

Unknown pisze...

wow gratuluję !!! i cieszę się razem z tobą :) może w końcu uda nam się kiedyś umówić w KRK na jakąś kawkę :) co ty na to???

ps. faktycznie czuje się lato patrząc na Ciebie :)

Ambiwalentna pisze...

Gratulację ;] śliczna sukienka ;]

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com