wtorek, 26 kwietnia 2011

Rainbow on my nails

Cechą zasadniczą kobiety jest to, że wyznaje zasadę: ciuchów i kosmetyków nigdy dość.
Ja tak zdecydowanie mam! Dziś skoncentruję się na tym drugim zagadnieniu. Przez pewien czas kupowałam jak opętana kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne, dlatego teraz zdecydowanie się ograniczam i zużywam, to co już mam. Ale ponieważ mamy piękną kolorową wiosnę, postanowiłam, że uzupełnię trochę kosmetyczkę, a jako że natrafiłam na okazję, więc nie wykosztowałam się za bardzo. I tak oto zakupiłam ostatnio kilka nowych lakierów do paznokci:


od lewej:
Lovely: Party Nail - Rossmann (2, 49 zł) - z różowym brokatem
Arabian Glow - Avon - turkus
Color Trend - Avon - seledyn
Color Trend - Avon - perłowy opalizujący
Vibo - Rossmann (4,97 zł) - cudny odcień śliwki węgierki

A teraz inne nabytki z ostatnich kilku tygodni - szminki są od Avon'u (kolekcja Color Trend) oraz Maybelline - idealny odcień fuksji. Poczwórna paletka cieni to nabytek wyprzedażowy również z Avon'u, podobnie jak turkusowe kolczyki (zamówione z oferty premierowej, dlatego cena była zdecydowanie niższa, niż ta katalogowa). 


Love, Gabi - Lady Flower

PS. Jeśli chodzi o moje włosy i fryzjera, to o tym napiszę jutro. Wierzcie mi, o tym TRZEBA napisać.
I niestety nie będzie to nic pozytywnego.

10 komentarze:

marvelloussecret pisze...

Również uwielbiam kupować kosmetyki! Ja osobiśnie nie używam cieni do powiek, za to moja mama bardzo sobie chwali właśnie te z Avonu. :)
Dziękuję za miły komentarz. :) Czekam na historię Twoich włosów. :)

Unknown pisze...

Przyłączam się! ja też tak mam :)

Little Black Girl pisze...

super lakiery do paznokci :):) !

Kasia pisze...

Chodzi Ci o ten konkretnie makijaż, który mam na co dzień? To żadne cuda nie są, naprawdę chcesz, żebym o nim napisała ;)?

Kasia pisze...

W takim razie w weekend postaram się stworzyć co trzeba ;) W tygodniu nie mam niestety czasu zrobić zdjęć, bo spieszę się do pracy

Anna ♥ pisze...

ta paletka cieni to od avonu tak? ja dostałam tą wwersji limitowanej tigers eye i dla mnie niestety porażka...

Paula | one little smile pisze...

kolczyki mają piękny kolor :)
bluzka kosztowała 59,99zł ;)

Unknown pisze...

fajne kolorki ale mam złe wspomnienia co do lakierów z avonu :/ co do sukni Kate to mam totalnego bzika .. nie mogę się już doczekać kiedy ja zobaczę :)

zresztą ludzie chyba też bo w ostatnich dniach mój blog przeżywa mega wzrost oglądalności a wszystko za sprawą posta z listopada nt. stylu Kate :D

z niecierpliwością czekam na ten post nt. włosów i niedobrej pani fryzjerki :)

pozdrawiam :*

Sara pisze...

Beautiful colours!
http://lifeincurl.blogspot.com

Kinga pisze...

ja tą mania kupowania kosmetykow od niedawna sie zarazilam :D i praktycznie wszytkie kosmetyki mam z essence ;p

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com