piątek, 29 kwietnia 2011

"Wiosna, wiosna! Wiosna, ach to Ty!"

Piękny był dziś dzień! Obejrzałam królewski ślub i wybrałam się na spacer - w sam raz trafiłam z porą, bo potem mocno się ochłodziło. Udało mi się w każdym razie nacieszyć słońcem. 
Prezentuję Wam więc "naprawioną" fryzurę (już roztarganą wiatrem) i moje białe, niczym kurczaki z Tesco, nogi (wiem, muszę się trochę poopalać). ;)
A teraz słowo apropos mojego wyglądu: Bardzo lubię tą bluzkę - jest lekka i przewiewna - może dlatego (przynajmniej na pierwszym zdjęciu) wyglądam jak biały pampuch... W kwestii zdjęć w ogóle jestem wybredna - na każdym wyglądam źle (wg mnie) i żadne mi się nie podoba. Acha, możecie odnieść wrażenie patrząc na mnie, że wyglądam jak kluska/mam nadwagę/etc. - nic z tych rzeczy! Moja waga jest jak najbardziej normalna, noszę rozmiar 38, tylko... Tak wychodzę na zdjęciach... Więc wybaczcie. :)





Bluzka - Allegro
Spódnica bombka - jakiś online sklep vintage (już nie pamiętam dokładnie)


Balerinki meliski - Allegro (są SUPER wygodne!)
Torebka - Primark
Set bransoletek - H&M

- To tyle jeśli chodzi o kompleksy; mam nadzieję, że Wy nie macie podobnych.

Życzę przyjemnego wieczoru i do kolejnego wpisu!

Love, Gabi - Lady Flower


PS. Dzięki za wszystkie komentarze! Bardzo mnie cieszy, że tu zaglądacie, a jeśli chodzi o niektóre z Was, to czuję się tak, jakbyśmy się znały już od dawna. Fajne uczucie. :) Dziękuję!

P.P.S. Zapewne wiele z Was zastanawia się nad kupnem gumowych balerinek. Jako ich (od niedawna) szczęśliwa posiadaczka oceniam je następująco:

  • BARDZO wygodne;
  • guma jest miękka i nie wpija się w skórę;
  • na tyle ile w nich chodziłam, to nie wydaje mi się, aby miały odparzać stopy (ale moje dystanse były krótkie, więc ciężko to obiektywnie ocenić);
  • cena! - na Allegro można znaleźć ten typ obuwia za naprawdę korzystne pieniądze.

Ale nie odkryję Ameryki, jeśli powiem, że każda z nas ma inne stopy i preferencje, dlatego nie zachęcam do kupna tych butów - z uwagi na ich specyfikę musicie przekonać się do nich same.

14 komentarze:

Anonimowy pisze...

dziękuję. ;.)
podoba mi się Twoja koszula.
co do melisek, to są bardzo ładne, na all rzeczywiście jest mnóstwo wzorów za korzystne pieniądze, ale pewnie moim stopom by nie służyły.

Unknown pisze...

Faktycznie teraz świetnie wygląda :) podziękuj siostrze .. heh mam podobne doświadczenia z pewną fryzjerką, ale tak to jest jak ktoś nie ma talentu i nie robi tego z pasją tylko z musu :/

Widzieliście tu jakieś kluseczki ??? Bo ja nie :) pozdrawiam :*

Kajko pisze...

śliczna bluzka;)a cio do bladości nóg nie widziałaś moich;)pozdrawiam

xxx pisze...

bardzo mi się podobają te buciki i torebeczka :) i ta bluzka też świetna, zawsze mi się takie podobały, ale jakoś nie umiem się w tym odnaleźć - zawsze w nich czułam się jak wielka kulka :D a co do tych włosków, to z fryzjerką miałaś kolorowo. Też kiedyś miałam takie przygody i długi czas nie usiadłam na fryzjerskim fotelu.. Ale szczerze mówiąc po poprawkach siostry wyglądasz bardzo fajnie :) tak... słodko! :)

STYLE pisze...

Wyglądasz świetnie.
Ciekawa stylizacja :-)
Zapraszam do mnie, może Ci się spodoba.
:-)

Ourdestination pisze...

fajna spódniczka i torebka :)

Earth pisze...

Świetna torebka ;)

Zapraszam do mnie !

Little Black Girl pisze...

butki robią ogromne wrażenie :) podobają mi się
! :) zestawik ładny, wiosenny!

Cammy pisze...

Bardzo ładny zestaw!!
zazdroszczę melisek:D

Fish pisze...

świetne te melisski!

Pozdrawiam
Mademoiselle Poisson

Kasia pisze...

całe szczęście, że nie jestem w moim "chomictwie" osamotniona ;D Butki piękne, chodzą za mną od dłuższego czasu takie.

Fish pisze...

serio?może rzeczywiście masz rację :D
to chyba przez ten pasek w talii,takie mam wrażenie teraz:D

Paulina pisze...

Super blog
+ dodaje do obserwowania

Zapraszam do komentowania mojego bloga i obserwowania :]

http://paulinamichon.blogspot.com/

TOSIOLOV pisze...

śliczna torebka! :)
sama się na taką czaiłam ale w kolorze czarnym :)
jednak w końcu zamówiłam inną :) również jasną. Mam nadzieję, że przyjdzie po weekendzie :)
ale jeszcze muszę kupić czarną :D

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com