sobota, 16 kwietnia 2011

Spring sun

Pogoda dziś była cudna i świetnie harmonizowała z moim nastrojem. - Miałam bardzo udaną lekcję, a potem równie udaną przypadkową wizytę w sh, ale to innym razem... ;) Nie wybrałam się jak pewnie większość z Was na zakupowe szaleństwo ze zniżkami z Glamour'a, ponieważ wśród wymienionych w gazecie sklepów udzielających rabatów nie było tych, które lubię i odwiedzam najczęściej. 
Dziś stylizacja wiosenno - słoneczna: na cześć zieleniejącego coraz bardziej świata i pięknego słońca. (Zdjęcia są coraz to ładniejsze - mój ukochany fotograf bardzo się dla mnie stara...)






Sukienka/tunika - Vila
Skórzana kurtka w łatki - mojej Mami (pamięta jeszcze czasy, kiedy mnie nie było na świecie)
Szal - Allegro
Torba - Allegro
Korale - prezent z Hiszpanii

Love, Gabi - Lady Flower

23 komentarze:

unusual flower :) pisze...

pięknie ! < 3

Unknown pisze...

mmmm jak tu energetycznie :) pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Ależ mi się to podoba, bosko. Torebka rewelacyjna :) Czekam na outfit z czółenkami nude :)

stygmatyk pisze...

a mnie to buty się podobają, bo ogólnie podoba mi się coś czego bym w życiu sama sobie nie kupiła:D

Ja tak samo nic nie kupiłam z tych promocji z Glamour, bo okazało się, że w niektórych sklepach to były tylko wyznaczone rzeczy w promocji...

Super jest ta kurtka od mamy;)

Pozdrawiam

A. pisze...

Torebka i szal są genialne :)
A.

Unknown pisze...

Świetny, kolorowy outfit, jestem na tak! :) pozdrawiam!

Little Black Girl pisze...

żółty zdecydowanie będzie rządził w tym sezonie :) ładny zestaw!

lady trend pisze...

świetny outfit . taki kolorowy , wiosenny .
pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ; *

+ zapraszam do mnie .
oldcool-ada.blogspot.com

kokardka pisze...

E tam, wcale niepodobne są :( :*

kokardka pisze...

Nic nie moze byc ladniejsze od oryginalu :)

never stop dreaming pisze...

Dziękuję ślicznie ;*
egzaminy ach sama nie wiem. Polski wydaje mi się że ok, matematyka jestem skończona - to nie moje przedmioty ;) nie mam głowy do liczb i takich ścisłych rzeczy zaś ang wydaje mi się że dobrze :D Nie liczyłam sobie punktów bo nie chce się
denerwować zbyt wcześnie jakby się okazało że zjechałam po całości poczekam do czerwca : )
Zestaw mi się bardzo podoba ; ) zdjęcia również są świetne maja takie fajne kolory :D a najładniejsze według mnie to 4 od góry ;*

Anna ♥ pisze...

oooo naprawdę wiosennie! :)

Anna ♥ pisze...

też zakochałam się w tej bluzeczce :) jak zobaczyłam ją na allegro to musiałam kupić. A co do listy mojej to z niektórymi będzie ciężko, bo finansowo zrujnują portfel - jestem jednak cierpliwa :)

nieuporządkowana pisze...

W Gdańsku jeszcze nie jest tak zielono. Śliczne kolory. I Ty taka uśmiechnięta. Świetnie wyglądasz w tej sukience.

xxx pisze...

moja ulubiona blogspot'owiczka jak zwykle świetnie ubrana i aż pachnie wiosną jak oglądam te Twoje fotki :)

Kasia pisze...

Nie, nie park :) Okolice fortu, kopiec Krakusa i kamieniołom :)

Paula | one little smile pisze...

poszukaj może w takich mniejszych drogeriach z kosmetykami - tam powinnaś dostać :)

Kreuję Swoje Życie pisze...

dobrze Ci z żółciami i pomarańczami:) powinnaś się nosic, dają taki cudowny słoneczny efekt;D
a cena bez kitu masakryczna i zwalona. ale cóż. raz czy dwa można sie poswiecic;D

Anonimowy pisze...

zamiast legginsów ubrałabym rajstopy:) ale na 4 zdjęciu wyglądasz promiennie:)

Natalia pisze...

bardzo wiosenny zestaw :)

Anna ♥ pisze...

a gdzie planujesz się wybrać na takie wycieczki? :) ja lubię wycieczki szlakami historii, zamki, twierdze itp. Jeżeli bym mogła polecić to zachęcam do Twierdzy Kłodzkiej i Gór Stołowych. Niesamowite!

Blush and Flats pisze...

ślicznie ci w tym szalu.

Kasia pisze...

No, właśnie przed chwilą jednej z dziewczyn pisałam, że do całej tej sprawy z ujawnianiem się podchodzę trochę inaczej. Nie chcę, żeby ktoś, kto tego bloga czyta odnosił wrażenie, że jest kompletnie anonimowy, a przez to mało autentyczny. A wiem, że można tak odbierać blogi bezosobowe (bez twarzy :P) bo odbiorca nie wieczy osoba za którą się tu podaję w ogóle istnieje. Chcę żeby mój blog był mój ;) A o paznokciach napiszę jak tylko będę musiała je odświeżyć ;)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com