niedziela, 10 kwietnia 2011

Wawel green tour

Na dziś byliśmy zaproszeni z naszym medialnym Bobiczkiem do krakowskiej kawiarni Guliwer przy ulicy Brackiej, która to kawiarnia "zaadoptowała" naszego milusińskiego w ramach akcji  Nie wstawaj od stolika bez persa lub jamnika (link).
Jako "rodzice" adopcyjni Bobiego zostaliśmy zaproszeni na kawę i ciastko (PYSZNOŚCI!), a potem wybraliśmy się na wiosenny spacer po plantach i dokoła Wawelu. Nic ciekawego/nowego Wam niestety nie pokażę - było strasznie zimno i wiało niemiłosiernie, a słońce kapryśnie chowało się za ciemnymi chmurami. Mimo to bawiliśmy się rewelacyjnie! Oto kilka zdjęć:








A takiego oto króliczka "upolował" Bobi pod Wawelem" :



I mój ukochany "pączkujący" Kraków...



Chusta - sh
Botki - allegro
Torebka - allegro
resztę znacie

Love, Gabi - Lady Flower

28 komentarze:

Rysia pisze...

Bardzo ładny płaszczyk i buty. Jestem strasznie ciekawa tego co wystaje spod płaszczyka ;)

Unknown pisze...

och cudnie, cudnie, cudnie ja też chce do KRAKOWA !!!! A piesio siłtaśny :) pozdro :*

marvelloussecret pisze...

Świetnie wyglądasz. :) Do twarzy Ci z uśmiechem. Uwielbiam Kraków, choć byłam tam tylko raz, ale na pewno wrócę.

black pearl pisze...

śliczny płaszczyk!:)

http://justblackpearl.blogspot.com/

Unknown pisze...

Dzięki ;) Lubię takie połączenia :D :D

Unknown pisze...

Płaszczyk śliczny, ja dziś rozglądałam się za czymś właśnie w stylu takiego płaszczyka.
Strasznie fajnie, że zaadoptowaliście Bobiego, oby więcej zwierzaczków znalazło takie super rodziny :)

Sannas Land of Illusion pisze...

Płaszczyk jest śliczny, oryginalny mimo że szary :) Ładnie Ci w nim :)
Dziękuję :*

Elzetha pisze...

kocham Kraków, psiaki i Twój płaszczyk :)

Anonimowy pisze...

kolczyki-perełki też takie mam:) świetnie wyglądasz, piękny Kraków i uroczy piesek:)

Anonimowy pisze...

Śliczny piesek!:) i kolejna świetna chusta :p

Kasia pisze...

Dlatego nigdy nie omijam działów obuwniczych w supermarketach. Czasem się trafiają skarby ;)

A. pisze...

Zdjęcia z króliczkiem są świetne :)
Śliczna chusta.
A.

Poppy Miau pisze...

♥ślicznie tutaj. dodajemy ?.♥

Marta pisze...

Przepiękny płaszczyk!!! Bardzo ładny, nieprzekombinowany zestaw. Apaszka ładnie ożywia całość:)
Zdjęcia z królikiem wymiatają ;)))

Paula | one little smile pisze...

ale piękna chustka! :)

Cammy pisze...

Podzielam miłośc do Krakowa:)

płaszczyk górą!

never stop dreaming pisze...

dziękuję ;*
zazdroszczę ci takiego słodziaszkowego pieska <3

AgataP pisze...

sliczna chusta i buty !

http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

Bella pisze...

ładne zdjęcia. Kocham psy, a twój jest słodziak. a królik bije wszystko!!! Zapraszam do mnie www.love-fashion-show.blogspot.com

malowane szmiką pisze...

śliczny płaszczyk, a jaki piesio słodki ! ;)
zapraszam do mnie.

Kićka pisze...

Nie wiem jak do Ciebie trafiłam, ale bardzo miło się Twoje posty czyta i zdjęcia również bardzo mi się podobają! :) A po przeczytaniu "modowych koszmarów" widzę, że w wielu kwestiach się zgadzamy ;) Będę wracać!
K.

Little Black Girl pisze...

ładnie! :) płaszczyk śliczny!

Anonimowy pisze...

fajne zdjęcia

Anna ♥ pisze...

jaaakiii kroóóóólik :D i znów piesek ;D

Karolina pisze...

świetnie wyglądasz i piękna z Ciebie dziewczyna ;) przy okazji zapraszam do siebie dopiero rozpoczynam przygodę z blogspot ;)

xxx pisze...

cięzko stwierdzić jaki to kolor bo mam bardzo dziwne włosy ;D Swój mam ciemny brąz, na to nałożyłam mocny pomarańcz z Joanny (nie pamiętam nazwy koloru..). Niestety tylko odrosty złapało, ale jakoś tak po 2-3 tyg. włosy zaczęły mi się robić rude :D a na grzywce mam kilka pasemek rudych :D niestety wczoraj się farbiwałam i już nie mam tego ślicznego kolorku :(

TOSIOLOV pisze...

ale tam już się pięknie zieleni! u mnie tylko gdzieniegdzie widać pączki :/

Kolorowa pisze...

Śliczna chustka. Bardzo pozytywne zdjęcia:)!

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com