wtorek, 5 kwietnia 2011

Wielki błękit

Próbując nacieszyć się ładną pogodą wybrałam się w moim S. na Pola Nadziei po zajęciach. Ilość żonkili tam kwitnących jest imponująca! Dobrze, że nikt nie wpadł na głupi pomysł "zbierania kwiatków do bukietu". Generalnie wiosnę czuje się już w powietrzu... Jak dobrze...

Ewidentnie nie mam dziś weny na pisanie. Najchętniej usiadłabym teraz na ławce i poprostu patrzyła na to, co dzieje się dookoła mnie. I tą plątaninę wiosennych obrazów i zapachów chciałabym Wam przekazać.

Poza tym bardzo Wam dziękuję za odwiedzanie mojego blogowego dziecka i za liczne komentarze! 




Biała bluzka (ma super guziczki przy dekolcie, ale to innym razem) - Cropp
Niebieska kamizelka - New Yorkek
Chusta - Allegro
spodnie już znacie

Love, Gabi - Lady Flower

27 komentarze:

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądasz i zdjęcia cudowne. Też mam takie fazy, że wystarczy mi tylko siedzenie i wpatrywanie się w przestrzeń i napawanie się widokiem, zapachem ....

marvelloussecret pisze...

U mnie już zdecydowanie czuć wiosnę. :) Przyjemny zestaw. :)

nieuporządkowana pisze...

Świetna chusta! Myślałam, że pokażesz żonkile :) Slicznie wyglądasz na zdjęciach

Cammy pisze...

Uwielbiam to miejsce!:)

a zestaw bardzo pozytywny:)

stygmatyk pisze...

Piękna chusta:)

Pozdrawiam

marvelloussecret pisze...

A który dokładnie? :) Bo muszę mieć go na uwadze w takim razie, albo zainwestować w sejf. :) :P

TOSIOLOV pisze...

oj ja w końcu muszę wybrać się do Krakowa, ale mam kawałek drogi, bo jestem z nad morza ;)

mess-around pisze...

ciekawa apaszka:) zapraszam do mnie:)

Aℓєχ pisze...

Outfit fajny. Ładnie ci w rozpuszczonych włosach ;).

Unknown pisze...

bardzo trafne spostrzeżenie co do tych celebrytek ;)

cudna apaszka :)

Kolorowa pisze...

Śliczna apaszka. Cały zestaw też jest świetny!

Anonimowy pisze...

Faajna chusta i kamizelka :)

Anonimowy pisze...

dziękuję za przemiłe porównanie:* masz przepiękną chustę! ile kosztowała:>

Kasia pisze...

"paputki" to no name'y, ale widziałam niemal identyczne na allegro ;)

Co do dziwacznych rzeczy, które ludzie noszą, ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale są takie przypadki, kiedy milczeć po prostu się nie da ;)

Ourdestination pisze...

hahah,spoko,spokoe ;)

aniesbrand pisze...

W sumie całkiem przyjemny zestaw:)

unusual flower :) pisze...

Fajnie . Sweterek mi się podoba ; )

never stop dreaming pisze...

świetna chusta : ) bardzo mi się podoba

Crazy Girl pisze...

Śliczna chusta.Super blog.Obserwuję i zapraszam do mnie;)

Paula | one little smile pisze...

chusta jest przepiękna! :)
wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą ;)

A. pisze...

śliczna stylizacja :)
A.

Ann. pisze...

bardzo pozytywny set :)

Little Black Girl pisze...

oo, dopiero zauważyłam, że jesteś moją imienniczką ;D
zestaw ok!:)

zapraszam do mnie - wiosenne nowości :)

http://bezgustu.com pisze...

Super, ze juz jest wiosna i mozna pokazywac stylizacje bez kurtek !

Dolce Gabanka pisze...

Głównie dla tego puzzelka założyłam bloga, cieszę się, że się podoba :) Wyglądasz świetnie :)

Gosia pisze...

śliczna chusta :)
zapraszam do mnie i do udziału w ankiecie
http://miaugosia.blogspot.com/

Karolina pisze...

ta chusta jest przepiekna zaraz idę poszperać na allegro ;) oczywiście dodaję do obserwowanych fajny blog ;)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com