środa, 30 marca 2011

Lady Flower na spacerze

Dziś bez kwiat(k)ów, bo jednak było trochę chłodno...
Poszłam za radą jednej z blogerek i ponieważ pogoda była piękna, wybrałam się z moim Narzeczonym i jego nowym przyjacielem na wieczorny spacer. Bobi jest naprawdę niesamowity! Nie gryzie niczego, w domu utrzymuje czystość, jest grzeczny, umiarkowanie głośny (szczeka tylko, kiedy słyszy kroki na klatce schodowej) i wciąż zaprasza wszystkich do zabawy z nim. Jestem nim urzeczona!


Płaszcz - allegro
Etola - allegro
Torba - eTorebka
Jeansy - od Siostry
Buty - ?

Love, Gabi - Lady Flower

20 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcie, bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)

arbuziary pisze...

Bobbiemu chyba było zimno..

Dolce Gabanka pisze...

Dzięki za miły komentarz, mam nadzieję, że i Ciebie mile zaskoczymy :) Ślicznie wyglądasz :)

nieuporządkowana pisze...

Szkoda, że tak mało zdjęć :) Bardzo ładne futerko.

TOSIOLOV pisze...

świetny psiak, na pewno będzie wdzięczny za to, że został zabrany ze schroniska :)

a moje butki - tyle co się przechadzałam po domu to są bardzo wygodne :)

marvelloussecret pisze...

Szkoda, że nie widać całej torebki. :(

Kasia pisze...

dziękuję za odp. :*

nic w sumie nie kupiłam :D jedynie 2 saszetki aqua slim na próbę a tak to czerwoną herbatę ;)

przeszłam na dietę dunkana:)

xxx pisze...

Wierny przyjaciel.. :)

Aℓєχ pisze...

Super piesek ;).
Co do ubrania to fajnie.

-----------------------
http://ano-nimowa.blogspot.com

Paula | one little smile pisze...

z jednej strony zazdroszczę, że mieszkasz w Krakowie, ale z drugiej (po moich samochodowych przygodach) stwierdzam, że nie wiem czy chciałabym mieszkać na stałe w tak dużym mieście ;)
choć to pewnie kwestia przyzwyczajenia :)

cyntia pisze...

widac udany wieczor...pozdrawiam i zapraszam ;)

A. pisze...

Śliczne zdjęcie :)
Cieszę się, że zdjęcia Ciebie zainspirowały :)
A.

TOSIOLOV pisze...

Że jest trwały to rzeczywiście czuć :)

Teraz bym go pewnie nie kupiła, wybrałabym coś innego, ale zamówiłam go już jakiś czas temu i dzisiaj dotarł, już nie mogłam się wycofać :)

Elzetha pisze...

ależ piękny piesio :))

Susie pisze...

Miałam kiedyś podobnego psa :)

Kat pisze...

super wyszłaś-tak wdzięcznie! :)

Little Black Girl pisze...

masz ciekawy blog!

u mnie nowości - stylizacja + potrojona stawka w konkursie, zapraszam!

Unknown pisze...

Śliczny piesek :) + cudownie wyglądasz.

http://bezgustu.com pisze...

Urocza psinka :)

Anna ♥ pisze...

bobi jest boski :D

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com