sobota, 19 marca 2011

Zdrada stanu, czyli jednak H&M

To, że fanką H&M nie jestem, oznajmiłam tu już jakiś czas temu. Mimo wszystko uważam, że mają czasem fajną biżuterię. I tak oto, w jakiejś przerwie od zajęć nogi poniosły mnie do Galerii Krakowskiej do H&M. Oczywiście nie mogłam się oprzeć kilku świecidełkom... Zdecydowanie wraca w tym sezonie tendencja boho - zwiewne kolorowe materiały, długie sukienki... To samo dotyczy biżuterii - turkus w złotej/srebrnej oprawie, pióra, rzemienie i skóry; czyli styl typowo letni. Szkoda tylko, że pogoda w niczym nie przypomina lata, a nawet wiosny (a słyszałam, że ma być jeszcze chłodniej!). No, ale dość tych dywagacji! O to, co wpadło mi w oko:




To jeszcze nie wszystkie dodatki z H&M, jakie chodzą mi po głowie, ale byłoby za dużo szczęścia na raz. ;P Następną część zakupię może w przyszłym tygodniu. (Zdradzę tylko, że chodzi o pierścionek i bransoletkę.)

A oto, czym H&M chce nas uraczyć w sezonie wiosna/lato. Znów inspiracje stylem boho, ale w bardzo kobiecym wydaniu. Ja wybrałam dla Was tylko to, co dosłownie "zwaliło" mnie z nóg! ;)



Zdjęcia wyszperane w internecie.


Z ciekawości zmierzyłam ten kombinezon z 2. zdjęcia, ale prawdę mówiąc wyglądałam w nim fatalnie. Myślę, że jest to ciuch zaprojektowany głownie dla wysokich dziewczyn, a więc moje metr sześćdziesiąt cztery się nie kwalifikuje. Może gdyby nogawki nie były aż tak szerokie? - Choć w tym tkwi właściwie ich urok. Co do sukienki (zdjęcie nr 1), to uważam, że jest absolutnie wspaniała! :D I mimo, że z zasady nie kupuję ubrań w H&M muszę rozważyć kwestię wejścia w jej posiadanie. :)

CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE! TOŻ TO ZDRADA JEST!     ;P

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Myślę,  że następna stylizacja pojawi się tu w weekend. Mam chwilową matematyczną zapaść, więc nie mam zbytnio czasu na dopracowane stylizacje (stąd posty o moich najnowszych nabytkach). Mam więc jeszcze trochę czasu, żeby wymyślić, czym Was tym razem uraczę... ;)

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!Widzę,że Twój blog będę odwiedzać regularnie.Bardzo przypadł mi do gustu.Wydaje mi się,że mamy podobną estetykę,też niedawno zakupiłam prawie identyczną biżuterię.Udanego weekendu :)

Anonimowy pisze...

piękne dodatki, szczególnie urzekł mnie wielki pierścień z błękitnym oczkiem :D

Unknown pisze...

tak wiem masz racje ;) w Polsce ciężko jest cię wybić ..dziękuje za pomoc :) może dodamy :>? masz ciekawego bloga :*

kokardka pisze...

Dodatki najlepsze :))

Unknown pisze...

Dodatki śliczne, ale zdjęcia rewelacyjne. Gratuluje :) Dziewczyny zaglądam na wasze blogi :)

Dolce Gabanka pisze...

Ciekawy blog i cała oprawa :) Dodatki dodają charakteru www.dolcegabanka.blogspot.com :)

Susie pisze...

Świetna biżuteria ! ;)

Ourdestination pisze...

świetne kolczyki i pierścionek ;>

TOSIOLOV pisze...

ooo nie masz te piękne kolczyki piórka :)
też się na nie czaję :)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com