poniedziałek, 21 marca 2011

:(

Mimo obietnicy niestety nie pokażę Wam dziś nowej stylizacji, ponieważ od wczorajszego popołudnia mam grypę żołądkową... Mam za sobą w związku z tym koszmarną, nieprzespaną noc, podczas której umierałam z pragnienia, z bólu i ze zmęczenia. Dziś natomiast mam temperaturę, zjadłam tylko dwa sucharki i niedobrze mi się robi ma myśl o jakimkolwiek jedzeniu. Gdy wydobrzeję, na 100% spełnię obietnicę i zaprezentuję wam coś nowego.
Trzymajcie się zdrowo!

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Naprawdę doceniam to, że tu zaglądacie! :D

14 komentarze:

Kajko pisze...

współczuje i mam nadzieję że szybko wydobrzejesz:)niecierpliwością czekam na kolejną stylizację:)pozdrawiam

xxx pisze...

Powrotu do zdrówka! :)

nieuporządkowana pisze...

Oj biedna. Znam ten stan ;p
Bardzo ładne świecidełka zakupiłaś. Ja dzisiaj przeżyłam fascynację w reserved ale nie dałam się skusić.

Lady Flower pisze...

Nieuporządkowana: Dzielna z Ciebie kobieta! Ja już przechodząc koło mojego ukochanego sklepu z biżuterią i to jeszcze z wielkim napisem PROMOCJA nie mogłam się nie skusić... "Baby, ach te baby..." ;)

TOSIOLOV pisze...

Na krótszych włosach to się również sprawdzi :) i na ciemnych pewnie też będzie ładnie wyglądało :)

Kolczyki piórka z poprzedniej notki są śliczne, sama muszę się zaczaić na coś tego typu :)

kamelowa . pisze...

zdrowiej szybko! ;)
dzięki za komentarz.

Kat pisze...

dziękuję :* ale z tą pracą to nie tak różowo :) kolana mi już wysiadają-także tak cudnie ze zdrowiem nie jest-nie przy takim natężeniu :/
Ja na przykład zazdroszczę innym ludziom, którzy uprawiają inne profesje-także chyba zawsze tak jest, że coś "z boku" podoba się bardziej ;D

Jej-grypa żołądkowa...:/ Trzymaj się Kochana! DUŻO ZDRÓWKA!:***

Anonimowy pisze...

Powrotu do zdrowia życzę,bardzo współczuję zwłaszcza że wiosna i tak przyjemnie za oknem,ale ja też trochę byłam ostatnio nie w formie-przeziębienie.Dodaję się do obserwatorów i jeśli masz ochotę zapraszam serdecznie do swoich obserwatorów

Dolce Gabanka pisze...

Zdrowia moja droga :) Wiosennie się zrobiło, więc trzeba zdrowieć :)
www.dolcegabanka.blogspot.com:)

Gosia pisze...

biedna.. :(
zdrowiej.. :)
i zapraszam do mnie :)
http://miaugosia.blogspot.com/

Sara pisze...

zdrowiej zdrowiej!

Marta pisze...

Życzę powrotu do zdrówka! Pozdrawiam miło :)

Unknown pisze...

Wracaj do zdrowia :)

Gosia pisze...

dzięki :* Już lepiej się czujesz?

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com