niedziela, 13 marca 2011

Lady Flower on the gray desert - moja pierwsza stylizacja :D

Moja pierwsza stylizacja powstała na spacerze po Skałkach. Choć słońce bardzo zachęcało do wytknięcia nosa poza obręb domowych czterech ścian, to temperatura nie była szczególnie wysoka, a przyroda nie zdecydowała się jeszcze zaszczycić nas zielenią. Wszystko jest więc narazie jeszcze szaro - bure, czułam się więc jak na szeleszczącej suchymi trawami pustyni w kolorze gray.
Mimo to jestem z siebie dumna, że wreszcie zebrałam się w sobie, przełamałam swoje opory i zdecydowałam się na pokazanie Wam siebie po raz pierwszy. Mnie i tego, co między innymi, mam w szafie. :)
Bardzo dobrze czuję się w zestawie, który Wam dziś chciałam pokazać. Bardzo lubię zestawienie tej kurtki i kolorowego pasiastego szalika z pomponami. Różowe butki (gumisiowe butki, jak mówi moja Mamita) są moją absolutną miłością! Poprostu nie mogłam się oprzeć, by dziś ich nie ubrać.





Kurtka - prezent od mojej  Siostruni
Szalik - prezent od Cioci
Spodnie - sh
Buty - Allegro
Torebka - Atmosphere

Wiem, że zdjęcia nie są może jeszcze super dopracowane, ale moje Kochanie dopiero się szkoli w roli fotografa. I tak uważam, że jak na pierwsze podejście poszło Mu wyjątkowo dobrze. Słowem - dziękuję, Kochanie... :* A Wam, drodzy czytelnicy (ech - CZYTELNICZKI! :D) obiecuję, że będę się starała, żeby jakość i mojego stylu i zdjęć była coraz to lepsza. Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie! :*

Love, Gabi - Lady Flower

6 komentarze:

Rysia pisze...

Jak miło Cię widzieć! Fajnie, że się odważyłaś :)
Szalik mega pozytywny, a botki urocze!
Czekam na więcej :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Stylizacja fantastyczna, mega pozytywna:) A torebka jest cudowna.

Daywear Dilemmas pisze...

Ojejej jak tu pozytywnie!;)

Kajko pisze...

ooooooo jak fajnie cię widzieć;)ale słodkie buciki;)pozdrawiam

nieuporządkowana pisze...

Ślicznie wyglądasz, tak optymistycznie. Gumisiowe butki przypomniały mi dzieciństwo i kreskówki :)

Ankyls pisze...

świetnie wyglądasz ! tak kolorowo! :)
zapraszam częśćiej!:)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com