poniedziałek, 28 marca 2011

Zaopiekuj się mną... I moja następna stylizacja

Wczorajszej nocy, kiedy mój Narzeczony odprowadzał mnie do domu, rozmawialiśmy jeszcze trochę siedząc w samochodzie na temat psa. Ani ja, ani on nie mamy czworonoga. I tak od słowa do słowa przyznał mi się, że chciałby mieć psa i od czasu do czasu zagląda na stronę krakowskiego schroniska. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy dziś rano zadzwonił do mnie z pytaniem, czy jadę z Nim i jego siostrą do tegoż schroniska po psiaka. Byłam w szoku! Oczywiście pojechałam i wróciliśmy już z Bobim, który zdecydowanie podbił nasze serca! Mimo swoich 8 lat jest żywy, wesoły, ufny i wielką frajdę sprawia mu jazda samochodem. Jaka ja jestem nim zachwycona...! ;D I strasznie zazdroszczę mojemu Narzeczonemu...
A teraz poznajcie Bobiego:




Każdemu, kto ma dobre serce i chęci polecam adopcję psa ze schroniska (strona schroniska w Krakowie: http://www.schronisko.krakow.pl/). Moja dobra koleżanka Magda, która sama przygarnęła takiego psiaka, powiedziała mi kiedyś, że te ze schroniska może nie są najpiękniejsze, ale mimo swoich często dramatycznych historii, kochają najbardziej... Oczywiście adopcja musi być przemyślana - przygarniamy żywe stworzenie, które trzeba będzie karmić, opiekować się nim, czy leczyć. Jeśli jesteście gotowi na takie zobowiązanie, to nic nie stoi na przeszkodzie. A każdy pies ze schroniska prosi tylko o ciepły kąt i odrobinę miłości...

A oto ja dziś (zdjęcia w domowym zaciszu, bo mimo słońca było dość chłodno):





Jeansy - od Siostruni
Koszula - Primark
Naszyjnik - Swarovski + hand made
Pierścionek - somewhere in UK

Love, Gabi - Lady Flower

13 komentarze:

Rysia pisze...

Ja odkąd pamięta zawsze miałam psa i nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej! Był nawet czas, że miałam dwa ale niestety jeden był już dość wiekowy i się nam rozchorował...
Widać, że Bobi jest bardzo szczęśliwy, że znalazł dom. To piękny gest ze strony Twojego narzeczonego, że przygarnął psiaka tym bardziej starszego bo te mają zdecydowanie mniejsze szanse na adopcje od szczeniaków.
Fajną masz koszulę, no i pierścionek śliczny!
Pozdrawiam

nieuporządkowana pisze...

Koszula jest śliczna! Taka dziewczęca. Mi jest strasznie żal zwierzaków ze schroniska. Chyba nie potrafiłabym wybrać zwierzątka, bo chciałabym przygarnąć wszystkie. Bobi jest wspaniały :)

Unknown pisze...

cudna koszula :) pozdrawiam ;*

Kolorowa pisze...

Uroczy pasiak!
Bardzo podoba mi się Twoja koszula, ładnie w niej wyglądasz:)

Unknown pisze...

Pieseczek cudowny i na pewno jest szczęśliwy :)
dziękuję za życzenia :*

marvelloussecret pisze...

Zawsze chciałam mieć psa, ale od kiedy mieszkam w bloku jest to raczej nie możliwe. A przynajmniej nie teraz. Widać, że piesek jest przeszczęśliwy. :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej koszuli. Pozdrawiam!

marvelloussecret pisze...

Bardzo dziękuję za miłe przywitanie i dodanie mnie do obserwowanych! :) Stylizacje pojawią się już za niedługo. Na biżuterię nie będzie trzeba długo czekać. Kilka dni temu kupiłam nowy pierścionek, w którym jestem niemal zakochana :)

Anonimowy pisze...

co za uroczy psiak i piękna właścicielka;)

xxx pisze...

Cudny !! :) Też bym strasznie chciała takiego czworonoga..

Ourdestination pisze...

ładny naszyjnik ;)

black pearl pisze...

bardzo fajna koszula:) tak niewinnie w niej wyglądasz:)

http://www.justblackpearl.blogspot.com/

aniesbrand pisze...

Cieszę się, że są tacy ludzie jak Ty, którzy kochają takie zwierzęta. Ja niestety psa mieć nie mogę ale mam inne mniejsze zwierzęta i czasami prowadzę zbiórkę żywności dla schronisk. Chociaż tyle mogę!

ilajla pisze...

cudny piesio
kocham zwierzata nad zycie,a szczegolnie psy,przygarnełabym wszystkie..
Pozdrawiam;))

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com