sobota, 26 marca 2011

SIX Spring Session

Dziewczyny, bardzo wam dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia! Jest mi bardzo miło i jestem pewna, że to dzięki Wam znów odzyskałam pełnię sił, co mam zamiar jutro zużytkować na  następną stylizację... ;)

Podobno z nałogami trzeba walczyć, a nie je rozwijać, ja jednak nie mogę się oprzeć, by choć na chwilkę nie wstąpić do SIX'a kiedy przechodzę Floriańską, lub gdy jestem w Galerii Krakowskiej. I tak dreptam sobie po mieście, przechodzę akurat koło ukochanego SIX'a, a tu widzę wielkie procenty na czerwonym tle powywieszane w całym sklepie. Wchodzę i dowiaduję się, że z okazji przyjścia wiosny sklep ma 20% rabatu na wszystko. CUDOWNIE! Zakupiłam więc to, co "chodziło" za mną już od jakiegoś czasu:





Jak pewnie zauważyłyście mam teraz bzika na punkcie pierścionków. Właściwie, to nawet sixowy rozmiar S jest na mnie trochę za duży, ale na środkowy palec się nadaje.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanej soboty! (A jeśli wybieracie się na jakieś zakupy, to udanych łowów!)

Love, Gabi - Lady Flower

2 komentarze:

nieuporządkowana pisze...

A myślałam, ze to ja jestem uzależniona od kupowania biżuterii ;P Bardzo ładne pierścionki.

http://bezgustu.com pisze...

Ten zielony najbardziej mi się podoba:)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com