sobota, 12 marca 2011

Admire, czyli Jessica Alba i Kim Kardashian

Idąc za przykładem angelique-fashion i angel również postanowiłam napisać o podziwianych przeze mnie kobietach, które są w mojej opinii współczesnymi ikonami stylu. 

Pierwszą z nich jest Jessica Alba. Uwielbiam ją zdecydowanie bez zastrzeżeń, a cenię nie tylko za urodę, modowe stylizacje, ale również za pewną skromność, którą okazuje unikając zbytniego rozgłosu, skandali i paparazzi. Uważam, że jest naprawdę piękną kobietą o nienagannym stylu: ubrana jest zawsze odpowiednio do okazji, zawsze ze smakiem i gustem. Elegancja jest rzeczą, która zdecydowanie ją wyróżnia. Jessica jest zdecydowanie moim modowym guru. :)











Kolejną osobą, której styl zdecydowanie podziwiam jest Kim Kardashian. Cóż tu mówić: Kim może nie przejawia jakichś specjalnych talentów poza  faktem, że jest znana, bo jest znana, ale uważam, że jest śliczna i ma ciekawy casual style. Ach no i oczywiście ten zawsze nienaganny makijaż... :)












Wszystkie zdjęcia zostały znalezione w internecie

Poza konkursem jest natomiast Dulce Candy, której blog poprostu uwielbiam (a de facto, to jestem od niego naprawdę uzależniona!). Me rewelacyjny gust i szczerze ją podziwiam! Dulce jest wg mnie przykładem tego, że nawet "zwykła" dziewczyna (zwykła, czyli nie celebrytka, bo przecież pod każdym innym względem, każda z nas jest niezwykła ;D ) może wyglądać jak na gwiazdę przystało. Poza tym kocham jej makijaże - perfekcja, bogactwo barw i burza pomysłów. Poprostu jestem urzeczona! :)

A kim są osoby, które Was inspirują swoim stylem?

Love, Gabi - Lady Flower

PS. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Fakt, że ktoś tu w ogóle zagląda naprawdę wiele dla mnie znaczy. Będę się starała odwdzięczać tym samym i również zaglądać do Was. W każdym razie jeszcze raz BARDZO WAM DZIĘKUJĘ! :* :* :*

3 komentarze:

Poppy Miau pisze...

`siem. jestem poppy ;>
chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
wpadnij do mnie, jak dodasz się do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę ;>
pozdrawiam, xoxo

OFFICIAL BLOG POPPY

Unknown pisze...

Dzięki ;) nie trać entuzjazmu !!!
Świetny post tez je uwielbiam, zwłaszcza Jessice
miłego dnia ;*

Unknown pisze...

Nie zniechęcaj się, bloga piszesz dla siebie a nie dla innych :)
Mi się podoba bardzo :) Dorzucam do obserwowanych
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com