środa, 9 marca 2011

Wiosna, wiosna, wiosna!

Dzień kobiet zawsze przypominał mi początek wiosny,w tym roku również tak jest! Temperatura może jeszcze nas niezbyt rozpieszcza, ale słońce, które świeci dziś nieprzerwanie przez cały dzień dodaje energii i sprawia, że wszystko wydaje się piękniejsze. 
Dziś co prawda żadnych kwiatów nie dostałam, bo moje Kochanie jest chore i siedzi w domu, ale i tak z dumą paradowałam dziś przez Kraków manifestując fakt, że jestem kobietą. ;) 

Tulipany miniaturki poniżej dostałam od w sobotę na moim Birthday Party, a do dziś zdążyły już pięknie się rozwinąć. Ranek zaczęłam więc od celebrowana słońca w moim domu, kawy i megakalorycznego ciastka...



A teraz Kraków budzący się do wiosny...





Love, Gabi - Lady Flower

P.S. OGŁASZAM WSZEM I WOBEC, ŻE W SOBOTĘ 12 MARCA PRZEDSTAWIĘ SWOJĄ PIERWSZĄ STYLIZACJĘ! :)

1 komentarze:

Unknown pisze...

ach ten Kraków :) u mnie tez była notka z Krakowa ;) muszę znów go odwiedzić ... poza tym zrobiłaś mi ogromnego smaka na ciastko z kremem :)

miłego dnia ;*

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com