sobota, 1 stycznia 2011

It is just the beginning

Witam Was wszystkich serdecznie!


Początek roku 2011 chcę poświęcić na realizację szalonego - jak na mnie - planu: tym razem przygodę z blogowaniem zaczynam ja - Lady Flower.

Ta nazwa, tudzież pseudonim "artystyczny" związany jest z tym, że (jak słusznie zauważył mój Narzeczony) mój codzienny wizerunek naznaczony jest akcentem kwiatowym, albo zestawieniem żywych, promiennych wręcz kolorów. Cóż, może są to jeszcze ślady małej dziewczynki, która wciąż uważa, że jest królewną... :) 
Długo się nad tym zastanawiałam, to znaczy nad założeniem bloga, aż w końcu doszłam do wniosku, że może warto podzielić się ze światem moimi pomysłami. 
Uwielbiam wszystko co błyszczące i rzucające się w oczy, niespotykane i niebanalne. Takich też rzeczy poszukuję - ubrań, kosmetyków, dodatków do domu...
Niech więc obrazy mówią same za siebie. 
Mam nadzieję, że moje pomysły będą dla wielu z Was inspirujące.

A teraz przedstawiam odsłonę moich prezentów gwiazdkowych. Generalnie staram się dawać ludziom prezenty od serca, a takie zazwyczaj są te, które zrobiło się samemu. Już od wielu lat robimy w domu aniołki z masy solnej. Ich "produkcja" przechodziła różne etapy. Obecny etap prezentuję na zdjęciu poniżej w postaci prezentu dla Mamy i Siostry mojego narzeczonego. (Czas poświęcony na całość - dłuuugie godziny, efekt końcowy - bezcenny...)



Love, Gabi - Lady Flower

1 komentarze:

PASSIONsewing pisze...

fajny ten Twój blog dodaję do obserwowanych a aniołki są urocze :)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com