czwartek, 13 stycznia 2011

SIX SALE part II

I stało się - znów zawitałam do SIX'a i znów nie wyszłam z pustymi rękoma (wiem, że jestem uzależniona od biżuterii, ale cóż...). Przedstawiam najnowsze łupy z mojej dzisiejszej wyprawy:



Pierścionek - % 10 zł (z 19,90 zł)
Naszyjnik - % 15 zł (z 49,90 zł)
Kolczyki - % 10 zł (z 19,90 zł) - 
zachwyciły moją Mamcię, kiedy jeszcze nie były przecenione, ba, kiedy nawet nie marzyłam o przecenie w SIX'ie, więc są małym podarkiem dla Niej

Na oku mam coś jeszcze... Ale póki co, nie zdradzę o co chodzi. Powiem tylko, że na pewno za jakiś czas podzielę się na blogu moimi nowymi skarbami. :)

Love, Gabi - Lady Flower

1 komentarze:

Rysia pisze...

ojjj ja też uwielbiam biżuterię, i ciągle mi jej mało i mało. Mam nawet swój ulubiony sklep z biżuterią. Widzę, że jesteś z Krakowa to zajrzyj sobie do sklepu Diva (http://divapoland.pl/) mają fantastyczną biżuterię!
Ostatnio jak byłam na urlopie w Gorzowie to oczywiście zahaczyłam o ten sklep a tam wyprzedaż od 5 zł :D Wpadłam w szał zakupów ;P
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com