niedziela, 16 stycznia 2011

Baśniowe czary, czyli TALLY WEIJL SALE

Kiedy pisałam o drugiej odsłonie wyprzedaży w w SIX'ie, zaznaczyłam, że mam na oku COŚ JESZCZE... Dziś ujawniam, co to takiego...
Zwykle nie zaglądam to Tally Weijl. W sumie, to sama nie wiem czemu, ale jakoś mnie ten sklep nie przekonuje. Dwa tygodnie temu zrobiłam wyjątek, ot - przerwa na uczelni, a żeby nie siedzieć na korytarzu i się nie trwonić czasu wybrałam się na spacer po Starym Mieście. 
Czy zaznaczałam już, że jestem niepoprawną fanką bajek Disneya? (Tak, tak... Wiem... W wieku 22 lat powinno mi to już minąć, ale jakoś nie natrafiłam na nic bardziej wzruszającego niż te animacje...) Jeśli nie mówiłam o tej mojej małej "miłości", to właśnie to robię, gdyż zachwyciły mnie dwa wisiory nawiązujące właśnie do klasyki disneyowskiej animacji. Nie kupiłam ich wtedy, ale tak mnie nęciły, że postanowiłam udać się do sklepu na Floriańską jeszcze raz i dokładnie je sobie obejrzeć. Ku mojej nieposkromionej radości okazało się, że oba zostały przecenione! :) CUDOWNIE! - pomyślałam i od razu w podskokach pognałam z nimi do kasy. Oto moje cuda:

- Słodki sekretnik, nawiązujący motywem do Alicji w Krainie Czarów. Zachwyciła mnie nie tylko kolorystyka i materiał przypominający biżuterię retro, ale również słodka kokardka i przywieszka w kształcie serduszka. Kilka dni później przy śniadaniu przeglądałam internet i natrafiłam na francuskiego bloga, gdzie mój wisior również został zaprezentowany (link do notki: http://helloitsvalentine.blogspot.com/2011/01/i-love-you-honey-bunny.html).


- Teraz nawiązanie do mojej ulubionej bajki, czyli do Małej Syrenki. Kto by pomyślał, że natrafię na wisior przedstawiający Ariel? :) Tendencja może trochę w stylu bling - bling, ale mam już pomysł na fajną z nim stylizację. W każdym razie detale wykonania są naprawdę zachwycające... 



Sekretnik z króliczkiem - Tally Weijl; % 15 zł (z 29,90 zł)
Wisior z Ariel - Tally Weijl; % 12 zł (z 24,90 zł)

Love Gabi - Lady Flower

3 komentarze:

Kajko pisze...

wow cudeńka;)

lady trend pisze...

wiem , że masz rację i się z tym zgadzam : )
po prostu do mnie osobiście nie pasuje : )

DaisyLine pisze...

naszyjnik z króliczkiem jest przepiękny :)

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com