sobota, 8 stycznia 2011

Dobre rady

Na początku bardzo chciałabym podziękować Rysi (http://szafarysia.blogspot.com) za udzieleniu mi w mailu wielu przydatnych porad dotyczących prowadzenia bloga. Oczywiście mam zamiar wcielić je w życie i "pochwalić się" w odpowiednim momencie (czyli w takim, kiedy uznam moje DZIEŁO za dopracowane do perfekcji).

Mój fashion diary jest jeszcze ciągle w powijakach - planuję dopracować jeszcze grafikę oraz nagłówek. Póki co nie umieszczam jeszcze swoich własnych stylizacji z powodu chwilowej niedyspozycji mojego "fotografa". (A teraz tak całkiem serio - mój Narzeczony, którego osadziłam na zaszczytnym stanowisku  mojego nadwornego fotografa ma teraz masę projektów do oddania na uczelni i nie ma czasu na spacery i zabawę aparatem. A ja? Hmm... Tak de facto, to powinnam uczyć się mikroekonomii, ale jakoś nie bardzo umiem się do tego zabrać.) Obiecuję jednak poprawę i mam nadzieję, że pierwsza sesja zdjęciowa zostanie tu umieszczona już w najbliższej przyszłości.

Już od jakiegoś czasu obserwowałam blogi szafiarskie i doszłam do momentu zwrotnego - myśli o stworzeniu własnego bloga. Poza tym stwierdziłam że, jeśli tyle dziewczyn umie/może/chce/potrafi zaprezentować się innym, to ja też umiem/mogę/chcę/potrafię. Moja Mami mówi, że trzeba się zawsze piąć do góry, wzorować na najlepszych. Wzorując się więc na czytanych przeze mnie blogach (w mojej ocenie najlepszych) zamierzam poprostu dążyć do ideału.

Love, Gabi - Lady Flower

2 komentarze:

Rysia pisze...

Jak miło! Cieszę się bardzo, że w jakiś sposób mogłam pomóc :) Już czekam z niecierpliwością na pierwsze stylizacje!
Pozdrawiam

Kajko pisze...

Ja również czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy i z całego serca życzę ci powodzenia;)pozdrawiam

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com