sobota, 8 stycznia 2011

Na celowniku

Moda popularnie nazywana Japan Style zdecydowanie zadomowiła się na Allegro. Ubrania z pod tej etykietki potaniały ostatnimi czasy, co - wg mnie - wynika z ich coraz większej dostępności. Mimo to nie należą wciąż do najtańszych wziąwszy pod uwagę ceny przesyłek z Azji... W każdym razie w wielu wypadkach, coś, co widzimy na ślicznym, dopracowanym zdjęciu, zupełnie nie odpowiada rzeczywistości. Mimo to jednak nie jestem w stanie "wyleczyć się" z Japan Style. Kilka razy zamawiałam już te ubrania i w większości wypadków byłam zadowolona (choć nie obyło się bez rozczarowań). To, co obecnie mam na oku to rzeczy, które akurat udało mi się zobaczyć "alive".

Pierwszym moim marzeniem, które obecnie spędza mi sen z powiek to panterkowe futerko. Rany, ja i panterka? - Nigdy szczególnie nie przepadałam za tym motywem, a mimo wszystko futerko mnie zachwyciło... 



A teraz czas na numer dwa na mojej liście życzeń. Tutaj uplasowała się ruda torba Kvoll. Jest pojemna, o fasonie listonoszki, co bardzo mi odpowiada. My small temptation...;)



Cóż, mam nadzieję, że nagle spadnie mi z nieba worek pełen funduszy i będę mogła spełnić swoje wszystkie zachcianki... ;)

Love, Gabi - Lady Flower

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
 
Copyright © Lady Flower
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com